محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

دانلود برنامه Instagram v6.23.0 | اینستاگرام - آپدیت جدید

Instagram برنامه محبوب و کارآمدی است که برای اکثر پلتفرم ها توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است.

به کمک برنامه Instagram می توانید تصاویر و فیلم های خود را با جلوه های جالبی که دارد کاملا متحول کنید و با کاربران دیگر اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید عکس هایی را که کاربران دیگر به اشتراک گذاشته اند مشاهده کنید.از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن افکت های زیبا و جذاب برای ویرایش عکس، به اشتراک گذاری عکس در فیس...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 خرداد 1394برچسب:دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram 6,24,0,
ارسال توسط محمد

BitTorrent

 

BitTorrent نرم افزاری برای دانلود از تورنت و اشتراک گذاری فایل ها در پروتکل P2P شبکه تورنت است. این نرم افزار متدی  به منظور ارسال پرونده‌ها و توزیع حجم بزرگی از اطلاعات بدون کاهش در مصرف منابع پر هزینه سرور و پهنای باند طراحی شده‌ است. در واقع زمانی که داده ای با استفاده از BitTorrent بروی این پروتکل توریع می شود دریافت کنندگان داده ها را به دریافت کننده دیگری ارسال و پشتیبانی کرده که در ادامه کاهش هزینه و بار بر روی هر منبع منحصر به فرد خواهد شد. این پروتکل در سال ۲۰۰۱ طراحی توسط برنامه نویسی به نام Bram Cohen معرفی و اجرا شد که در حال حاضر توسط BitTorrent حمایت و پشتیبانی می شود. جهت مشاهده توضیحات کامل و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Nitro Pro

 

 

نرم افزار Nitro Pro 9 امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند. امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice  و… جهت دانلود و مشاهده لیست کامل امکانت این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید..

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo Burning Studio

 

Ashampoo Burning Studioنرم افزاری حرفه ای جهت رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. ;کارائی و سرعت بالا ، امکانات پیشرفته و حرفه ای از جمله ویزگی های این نرم افزار میباشد که کاربران انتخاب میکنند. نسخه Ashampoo Burning Studio 12 از نام های طولانی فایل ها تا ۱۲۷ کاراکتر برای دی وی دی و Blu-ray و ۶۴ کاراکتر برای سی دی پشتیبانی می کند. تنظیمات خودکار ، ذخیره و بارگذاری مجدد پروژه ها، ساخت ایمیج، مدیریت ساده فایل ها با استفاده از Drag & Drop و بسیاری قابلیت های دیگر را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست. با ستفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تمامی سی دی ها و دی وی دی های مورد علاقه خود را به اسانی اعم از موزیک و فیلم و … با استفاده از این نرم افزار رایت و تکثیر نمائید. این نرم افزار را که میتوان جایزگینی مناسب برای نرم افزار معروف Nero دانست از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد که باعث برتری این نرم افزار با سایر نرم افزاری های دیگر می شود. این نرم افزار با پشتیبانی از درایو های مختلف از جمله CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer قابلیت رایت دیکس های مختلفی همچون Blu-ray ، VideoCDs و VideoCDs و … را دارا می باشد.

امکانات نرم افزار Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta :
- سرعت بسیار بالا در رایت با پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای جدید برای آماده سازی ویدئو و رایت سریعتر آنها روی دیسک ها.
- حالت جدید Compact با طراحی جدید و مدرن خود همیشه روی دسکتاپ شما مهیا خواهد بود و شامل تمامی عملکردهای مهم برای رایت سریع اطلاعات می باشد.
- امروزه شما می توانید به اطلاعات خود در انواع شبکه های اجتماعی و سرویس های ابری آنلاین دسترسی داشته باشید. این قابلیت باعث تغییراتی عمده در نسخه Ashampoo Burning Studio 12 شده است. بدین ترتیب شما می توانید به اطلاعات خود در منابع آنلاین مانند فیس بوک، Flickr، Picasa یا Dropbox به راحتی دسترسی داشته باشید.
- با استفاده از یک رابط کاربری منفرد می توانید به تمامی منابع مانند درایوهای داخی مثل هارد دیسک ، درایوهای خارجی مانند دوربین های دیجیتال یا منابع آنلاین دسترسی داشته باشید. با انتخاب فایل ها می توانید پیش نمایشی از آنها مشاهده کرده و آنها را روی پروژه خود اضافه کنید. جهت دانلود این نرم افزار و توضیحات بیشتر از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Google Picasa

 

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، Google Picasa پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکس های آن ها را نیز ذخیره کنید. جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید…



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Unity

 

 

نرم افزار ساخت بازی Unity محصولی است حرفه ای و کاربردی که کاربران و سازندگان حرفه ای بازی های سه بعدی از آن جهت ساخت بازی های ویدئویی ۳D و یا پروژه هایی مرتبط با معماری یا انیمیشن های Real Time استفاده می نمایند . این محصول را می توان یکی از جدید ترین نرم افزارها در این دسته بندی نامید که به بازار آمده و از توانایی و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد .از ویژگی های این محصول محیط گرافیکی عالی و به همراه داشتن پلاگین های بیشمار آن می باشد . جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید…



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
Internet-Download-Manager

Internet Download Manager یا دانلود منیجر برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.
دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید.

 

تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید دانلود منیجر را به همراه دیگر ویژگی های ان مشاهده نمائید.

 

 

{…}


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Active@ UNDELETE Pro

 

 

Active UNDELETE نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای بازیابی اطلاعات می باشد که در بازیافت فایل های پاک شده و بازیابی پارتیشن های حذف شده به شما کمک می کند. برخی از قابلیت های بلقوه این نرم افزار در زیر بررسی می کنیم :

- بازیابی فولدر ، فایل های حذف شده :
این امکان یکی از قابلیت های مفید و مهم نرم افزار محسوب می شود که به شما امکان اسکن درایوهای پاک شده و جستجو میان نتایج آن می باشد. همچنین شما می توانید بروی نتایج فیلترگذاری و پیش نمایشی از نتیجه اسکن و سرانجام عمل بازیابی را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

- اسکن پارتیشن های حذف شده :
بعضی اوقات فایل هایی که شما به دنبال آن هستید قابل رویت و وجود ندارند و حتی پارتیشن ها حذف و یا با پارتیشن جدیدی رونویسی شده است ولی هنوز یک راه برای بازیابی آنها توسط این نرم افزار وجود دارد که می توانید پارتیشن مورد را انتخاب کرده و فایل های حذف شده و از دست رفته را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 30 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد

TMPGenc Authoring Works

 

TMPGenc Authoring Works نرم افزار کاملی برای ساخت و رایت فیم های دی وی دی بصورت DVD معمولی یا بلوری میباشد . در این نرم افزار می توان اقداماتی نظیر تبدیل فایل های تصویری به تصاویر DVD ، توانایی کپی فایل های DVD و تکثیر آن ها و بسیاری دیگر از امکانات را به صورت یکپارچه در اختیار داشت. این نرم افزار محصولی از شرکت PEGASYS می باشد که در زمینه ساخت ابزارهای کاربردی در موضوع فناوری Dvd ها فعالیت می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

KMPlayer1 نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری KMPlayer 3 8 0 120 Final

KMPlayer 3.8.0.120 Final نرم افزاری است که شما  به وسلیه آن می‌توانید  فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش کنید.کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود جدید ترین نسخه این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه  KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و… را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد. برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

my دانلود نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون های ایران  myTV 8 2

myTV 8.2 نرم افزاری فارسی و رایگان است که کاربران می توانند با استفاده از آن شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.myTV قادر است تا تمام شبکه های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های رادیویی فارسی و… را از طریق شبکه اینترنت دریافت و با کیفیت بالا پخش کند.همچنین این نرم افزار قادر به پخش زنده حرمین معصومین،پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی است.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به محیط جذاب و فارسی ، قابلیت دریافت شبکه های سراسری، استانی، جهانی، رادیویی و… اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Advanced Uninstaller دانلود نرم افزار حذف کامل برنامه نصب شده Advanced Uninstaller PRO 11 31

Advanced Uninstaller PRO 11.31  همه ما بر روی رایانه خود نرم افزارهای مختلفی را نصب می کنیم تا برای انجام امور خاصی از آنها استفاده کنیم. اما تصور کنید نرم افزاری را یافته اید که بهتر از نرم افزاری که هم اکنون از آن استفاده می کنید کاری را که می خواهید انجام می دهد ، کار شما با یک نرم افزار به پایان رسیده و به طور کلی دلیلی مبنی بر اینکه نرم افزار مربوط روی رایانه شما باقی بماند وجود ندارد و می خواهید آن را از حذف کنید. در این حالت شما اقدام به اجرای فایل Uninstall خود نرم افزار می نمایید و یا آن را از بخش مربوط در کنترل پنل ویندوز حذف می نمایید. اما اگر این راه کارها مؤثر واقع نشد چه خواهید کرد؟ بسیاری از نرم افزارها حتی پس از پاک شدن از رایانه ، همچنان فایل هایی را بر روی سیستم شما به هردلیلی باقی می گذارند و یا به روش های معمول حذف نمی شوند. Advanced Uninstaller نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اطمینان پیدا کنید که نرم افزاری که قصد حذف کردن آن را دارید ، به طور کامل از رایانه شما پاک شده و کوچکترین اثری از آن باقی نمانده است. همچنین این نرم افزار با پاک سازی رجیستری ویندوز ، سرعت سیستم را بهبود بخشیده و رجیستری را از هرگونه اطلاعات غیرکاربردی و بجا مانده از نرم افزارهای حذف شده پاک خواهد کرد. این نرم افزار را می توانید هم اکنون به صورت رایگان از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود فارسی ساز آفیس 2013 – Office 2013 Persian Language

دانلود فارسی ساز آفیس 2013

Office 2013 Persian Language Interface Pack x86/x64

امروز بسته ی فارسی ساز نرم افزار آفیس 2013 را برای شما آماده دانلود کرده ایم. با استفاده از این رابط زبان می توانید منو ها و برخی از قسمت های اصلی نرم افزار های آفیس را فارسی کنید. این پک ویژه فارسی سازی موارد زیر است :

- مایکروسافت آفیس اکسل 2013

- مایکروسافت آفیس پاورپوینت 2013

- مایکروسافت آفیس اوت لوک 2013

- مایکروسافت آفیس ورد 2013

- مایکروسافت آفیس وان نوت 2013



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود Adobe Reader X – نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

Adobe Reader X V11.0.2

Adobe Reader X جدید ترین نرم افزار معرفی شده برای مشاهده اسناد PDF می باشد. Adobe Reader X نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مشاهده – چاپ و کار با اسناد پی دی اف است که قابلیت جدیدی هم برای آپلود فایل ها در سایت سازنده دارد. با این نرم افزار می توانید فایل های خود را پس از عضویت در سایت adobe به اشتراک بگذارید. همچنین با نصب این نرم افزار ؛ Adobe Air نیز برای شما نصب خواهد شد. ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Reader X به شرح زیر است :

-  ارتباط با وب سایت آکروبات

-  کاملاً رایگان بدون نیاز به کرک

-  مشاهده آسان و پرسرعت اسناد PDF

-  سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز 7

-  امکان چاپ اسناد PDF

- و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار امنیت و نظارت بر وایرلس – TekWiFi

نرم افزار امنیت و نظارت بر وایرلس

TekWiFi 1.2.0.0 Final

TekWiFi نرم افزاری بدون نیاز به نصب (پرتابل) و بسیار کم حجم برای مدیریت اتصالات شبکه وایرلس شماست.

این نرم افزار امکان مشاهده و مدیریت اتصالات فعلی به وایرلس شما را فراهم می کند تا بتوانید از اتصالات ناخواسته و ناشناس جلوگیری کنید. این نرم افزار قابل اجرا روی انواع ویندوز بوده و با انواع شبکه های بیسیم سازگاری دارد.

امکانات نرم افزار :

  • Lists available wireless networks.
  • Displays details for the connected wireless network; IP address assigned, default gateway and DNS servers.
  • Provides auto provisioning for PEAP authentication on client side.
  • Automatically detects if Hotspot login required.
  • Diagnoses connection problems by pinging, DNS servers, default gateway, hotspot and ISP homepage. Diagnostic results can be saved to a text file.
  • All parameters can be configured through management GUI.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Actual%20Window%20Minimizer دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز Actual Window Minimizer 7.5.1

Actual Window Minimizer 7.5.1 یک نرم افزار کاربردی جهت مدیریت حرفه ای پنجره های فعال ویندوز می باشد. حتما تا بحال شده است که تعداد زیادی از پنجره ها اعم از پوشه ها و برنامه ها را باز کرده باشید و تسکبارتان پر شده باشد از پنجره های باز و فعال ، و این شلوغی اذیتتان کرده باشد. نرم افزاری که در این پست اماده کرده ایم یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مینیمایز کردن پنجره های ویندوز می باشد. با استقاده از این نرم افزار شما تنها با یک کلیک میتوانید پنجره های خود را به windpws Try خود انتقال دهید . بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سار دکمه ها در گوشه پنجره های شما قرار میگیرد که با کلیک بر روی ان پنره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان windpws Try انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت windpws Try به عنوان یک ایکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به ان احتیاج داشته باشید میتوانید باز کرده و استفاده نمائید. این عمل به شما کمک می کند تا در فضای نوار وظیفه و دسکتاپ خود صرفه جوئی نموده و از انها به شیوه ای کارآمد تر استفاده نمائید.

  برخی از ویژگی های این نرم افزار :

 

دسترسی سریع به توابع سیستم مخفی از طریق دکمه های اضافی در نوار عنوان هر پنجره

ابزار ویژه برای سیستم های چند مانیتور

قابلیت رومیزی مجازی ویندوز

توانایی برای باز کردن پنجره تنظیمات برای تنظیمات پنجره خاص و یا خروج را با دوبار کلیک کردن بر روی آن

و …




ارسال توسط محمد
SOLO Typing Tutor 9.0.5.28 %5Bwww.MihanDownload.com%5D دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28
بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…
 
- تنها برنامه ای که به شما 5 عادت بسیار موثر تایپ 10 انگشتی را نشان می دهد.
- پشتیبانی از کی برد چند زبانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و…
 
 



ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار مدیریت دیتابیس Sql تحت وب – phpMyAdmin v4

نرم افزار مدیریت دیتابیس Sql تحت وب (پی اچ پی مای ادمین)

phpMyAdmin v4

پی‌اچ‌پی‌مای‌ادمین (phpMyAdmin)‏ یک ابزار آزاد و متن‌باز است که به زبان پی‌اچ‌پی و با هدف مدیریت پایگاه داده مای‌اس‌کیوال با مرورگر وب ایجاد شده است. پی‌اچ‌پی‌مای‌ادمین می‌تواند وظایفی مانند ایجاد تغییر و یا حذف پایگاه داده، جداول، فیلدها و یا ردیف‌ها، اجرای عبارت اس‌کیوال و یا مدیریت کاربران و دسترسی‌ها را انجام دهد. در این بخش جدید ترین ورژن phpMyAdmin را آماده دانلود کرده ایم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

GoodSync Enterprise

GoodSync Enterprise 9.5.2.2 , امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات و یا مرتب سازی و همگام سازی فایل ها به عنوان بک امر مهم رایج در بین کاربران می باشد. GoodSync نام یکی دیگر از نرم افزار هائی می باشد که برای امر پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها از ان استفاده می شود. شما عزیازن با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید تا از اطلاعات خود بک اپ تهیه کنید و فایل های خود را با یکدیگر هماهنگ و مرتب سازید. این نرم افزار به طور خودکار شروع به تجزیه و تحلیل فایل های سیستم شما اعم از ایمیل ها ، عکس ها، فایل های صوتی و تصویری ، فایل های اسناد و دیگر فایل ها می کند و انها را با هم هماهنگ سازی میکند. یکی از ویژگی های این نرم افزار امکان پشتیبان گیری و همگام سازی فایل ها از راه دور و با اساتفاده از لب تاپ یا تلفن همراه و ... از طریق شبکه های محلی و یا با استفاده از FTP ، SFTP، WebDAV می باشد. این نرم افزار در هنگام همگام سازی فایل ها از یک رمز ترکیبی برای فایل های استفاده می نماید که این امر موجب بالا رفتن امنیت فایل هایتان می شود. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم هماهنگ سازی نو اورانه طرحی نو را به ارمغان اورده است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از ادامه مطلب دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

GoodSync Enterprise

Actual Window Minimizer 7.5.1 یک نرم افزار کاربردی جهت مدیریت حرفه ای پنجره های فعال ویندوز می باشد. حتما تا بحال شده است که تعداد زیادی از پنجره ها اعم از پوشه ها و برنامه ها را باز کرده باشید و تسکبارتان پر شده باشد از پنجره های باز و فعال ، و این شلوغی اذیتتان کرده باشد. نرم افزاری که در این پست اماده کرده ایم یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مینیمایز کردن پنجره های ویندوز می باشد. با استقاده از این نرم افزار شما تنها با یک کلیک میتوانید پنجره های خود را به windpws Try خود انتقال دهید . بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سار دکمه ها در گوشه پنجره های شما قرار میگیرد که با کلیک بر روی ان پنره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان windpws Try انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت windpws Try به عنوان یک ایکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به ان احتیاج داشته باشید میتوانید باز کرده و استفاده نمائید. این عمل به شما کمک می کند تا در فضای نوار وظیفه و دسکتاپ خود صرفه جوئی نموده و از انها به شیوه ای کارآمد تر استفاده نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Able2Extract

Able2Extract Professional 8.0.34.0  نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فرمت های اسناد به یکدیگر می باشد. اگر شما نیز به دنیال یک نرم افزار حرفه ای جهت تبدیل فرمت های اسناد به یکدیگر می باشید ما به شما عزیزان نرم افزار حرفه ای Able2Extract را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار قدرتمند با دارا بودن امکانات حرفه ای و بالا تبدیل فرمت های مختلف سند را به یکدگیر در بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان برای شما انجام می دهد. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل و reversioning حرفه ای فرمت های دیگر را انالیز کرده و تبدیل مورد نظر شما را انجام می دهد. به این ترتیب شما میتوانید PDF، XPS، HTML و یا سند TXT  را به آسانی به اکسل، ورد، پاورپوینت، MS تبدیل نمائید.این نرم افزار با حفظ طرح قالب فایل اصلی کار را برای کاربران خود آسان نموده است. به قطع در کار با این نرم افزار و دریافت ویزگی های ان شما شگفت زده خواهید شد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تبدیل دسته ای ، امکان مدیریت تصاویر، تبدیل سفارشی و تغییر اندازه فونت حداکثر سربرگ و پاورقی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer 10.02.05 نام یکی دیگر از نرم افزار شرکت نرم افزاری Ashampoo می باشد که جهت بهینه سازی و پاکسازی ویندوز مورد استفاده قرار میگرد. نسخه جدید این نرم افزار تغییرات کلی از نظر ابزار و بهین هسازی و ... داشته است که در عین خود قابل توجه می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی ریجستری وندوز خود را بهینه سازی و پاکسازی کرده و سرعت سیستم خود را بصورت قابل توجهی افزایش دهید. این نرم افزار با فراهم کردن محیط ساده و کاربر پسند این امکان را به کاربر داده است که عملکرد ابزار ها را به اسانی متوجه شده و بسته به نیاز های خود از انها استفاده نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن ابزار یکپارچه سازی ، امکان پاکسازی درایو ها ، بهینه سازی ریجستری ، افزایش سرعت ویندوز تا 500 درصد ، مدیریت Startup ، مدیرتی و بهین هسازی نرم افزار های نصب شده ، مدیریت اتصالات اینترنت، مسدود سازی ای پی ها اسپم ، نمایش اطلاعات سیستم ، آنالیز سیستم و رفع خاطاهای موجود و احتمالی ، امکان پشتیبانی گیری از اطلاعات و .... اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دانلود نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

DriverEasy

DriverEasy Professional 4.5.2.21601 نرم افزاری حرفه ای جهت جستجو و بروز رسانی درایور های سیستم شما می باشد. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا به اسانی درایور های قدیمی و حذف شده و یا از کار افتاده خود را بروز رسانی نمائید. تنها با چند کلیک ساده میتوانید جدید ترین درایور ها را دریافت نمائید. این نرم افزار با شناسائی درایور های موجود بر روی سیستم شما و تشخیص نسخه موجود به جستجو پرداخته و جدید ترین نسخه ها را برای دریافت شما اماده می نماید. و شما به راحتی میتوانید انها را دانلود نموده و سپس نصب نمائید.از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان دریافت جداگانه دریاور ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید درایور های هم چون کارت گرافیک,صدا,مادربرد,مودم,کنترل بازی و ... را دریافت نمائید.  در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Odin Password Secure Manager

Odin Password Secure Manager 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت رمز ها و رمزگذاری بر روی فایل های می باشد. حتما برای شما نیز پیش امده است که خواسته باشید بر روی فایل های و یا یادداشت های محرمانه خود رمز گذاری نمائید و یا اینکه رمز های خود را در این نرم افزار با امینیت نگهداری و مدیریت نمائید. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و ایجاد رمز های با امینیت بالا اماده نموده ایم. شما عزیازن با استفاده از نرم افزار Odin Password Secure Manager به اسانی میتوانید رمز های عبور خود را مدیرتی کرده ، بر روی فایل های محرمانه خود رمگذاری نمائید ، رمز عبور با امنیت از آن دریافت نمائید ، رمز های اینترنتی خود را در ان نگهداری و ... را انجام دهید. این نرم افزار با رمزگذاری پیشرفته داده های شما امینیت رمز ها و فایل های شما را چند برار می کند. تنها شما کافیست اطلاعات خود را به ان داده و دیگر نگران انها نباشید. علاوه بر سایر رمز ها شما میتوانید اطلاعات حساب بانکی خود را نیز در این نرم افزار بدون هیچ نگرانی نگهداری نمائید.  در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 37478
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین