محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Complete Training for Adobe Photoshop CS6 دانلود آموزش کامل فتوشاپ Adobe Photoshop CS6

سال انتشار : 2014 نام اموزش لاتین : Complete Training for Adobe Photoshop CS6 برنامه کار شده :Adobe Photoshop CS6 حجم حدودی : 3 گیگابایت سطح آموزش : مقدماتی تا پیشرفته شرکت سازنده : Class on Demand زبان : English

برنامه فتوشاپ یک برنامه طراحی ، ادیت حرفه ای عکس می باشد . این آموزش کلی برنامه Adobe Photoshop CS6 شرکت سازنده این آموزش هم که Class on Demand هست آموزش ها را به قیمت بسیار بالا بالای 80 دلار به فروش میرساند ، اما وبسایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز این وبسایت این آموزش را به صورت رایگان قرار داده است . این آموزش به هفت قسمت تشکیل شده است . کار با ابزار ها ، معرفی ابزار ها ، آموزش های 3D ، آموزش رنگ بندی ، نوع طراحی ، صفحه بندی،طراحی گرافیکی ، نوع ویرایش و ساخت تصاویر در این آموزش ها یافت می شود . فتوشاپ برنامه حرفه ویرایش عکس از نسخه Cs محبوبیت خود را بدست آورده است . فتوشاپ می توان بنر ، لوگو ، عکس ، و……. طراحی و ویرایش کرد ، امروزه می توان گفت تمامی تصاویر ویرایش شده یا طراحی شده هستن که فتوشاپ این قابلیت را به شما میدهد . شما می توانید این آموزش را از وبسایت میهن دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Internet Explorer All Version دانلود تمام ورژن های اینترنت اکسپلورر Internet Explorer All Version

مرورگر وب  از جمله برنامه‌های مهمی هستند که داشتن آن‌ها یکی از الزامات کار با کامپیوتر است، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فرا گیر شدن اینترنت کمتر کسی پیدا می‌شود که از آن استفاده نکند، از سایت‌های خبری، وبلاگ‌ها، فروشگاه‌های آنلاین گرفته تا بانکداری اینترنتی همگی نیاز به دسترسی اینترنت دارند و برای استفاده از تمامی این سایت‌ها و امکانات آن‌ها نیاز مرورگر وب است، Internet Explorer یکی از قدیمی ترین مرورگرهای اینترنت است که برای اولین بار 18 سال پیش توسط شرکت مایکروسافت معرفی گردید و هنوز هم کاربران زیادی در جهان دارد، این مرورگر به صورت پیش فرض همراه با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نصب می‌شود. این برنامه چند سالی است که با بازخورد بد کاربران به علت قدیمی بودن، کند بودن و ضعف در نداشتن قابلیت‌های جدید روبرو شده است ولی شرکت مایکروسافت همیشه سعی داشته تا این مرورگر قدیمی و با سابقه را زنده نگه دارد، از همین جهت در نسخه‌های بروز تر این مرورگر شاهد بهبود یافتن بسیاری از ضعف‌های آن هستیم به طوری که در این چند سال پیشرفت بسیار چشم گیری داشته و کاملاً مطابق استانداردهای روز وب درآمده است، به همین علت شرکت مایکروسافت از تمامی کاربران خواست تا فرصت دوباره‌ای به این مرورگر بدهند و مجدداً نسخه‌های جدیدتر آن را مورد نقد و بررسی قرار دهند برای دانلود تمام نسخه های این مرورگر در یک فایل از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Click 456 دانلود ضميمه کليک روزنامه جام جم شماره 456

کليک عنوان ضميمه اي است که هر هفته يکشنبه در روزنامه جام جم منتشر ميشود.اين ضميمه جز اولين و پرطرفدار ترين ضميمه هاي کشور است که بيش از 9 سال در حال انتشار از روزنامه جام جم است.اين هفته نامه که طرفداران زيادي در اين سال ها پيدا کرده ، داراي 16 صفحه مطلب ميباشد که هر صفحه آن داراي عناوين متفاوتي از جمله مسائل روز دنياي کامپيوتر ، اينترنت، موبايل، تجزيه و تحليل، مصاحبه ها،بازي هاي جديد, تکنولوژي هاي جديد،مطالب آموزشي  و… ميباشد.همه اين مطالب هر هفته در قالب پي دي اف در اختيار شما قرار ميگيرد.شما ميتوانيد اين هفته نامه را هر يک شنبه از سايت ميهن دانلود دريافت کنيد.

عناوين ضميمه کليک روزنامه جام جم شماره 456 :

- نخستین شبکه ای که راه انداختم - ویندوز ایکس پی ، شهر بی دفاع - اولین تلفن هوشمند ایسوس - سونی هم ویندوز فونی می شود - بازی طناب را ببر،رقیب جدی کندی راش - اندروید،پشت فرمان آئودی - ناسا باز هم سراغ کینکت می رود - ساعت های هوشمند باز می گردند - سیری اپل متحول می شود - شروع دوباره اوبونتو - پیکاسا به سرویس ابر مجهز شد - گلکسی اس 5 و 8 گیگ رم

براي مشاهده عناوين بصورت کامل و دانلود اين ضميمه به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ….



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo  دانلود نرم افزار عكسبرداری از محيط ويندوز Ashampoo Snap 7 0 3Ashampoo Snap 7.0.3 این نرم افزار یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه ضبط هر گونه تصویری است که در مانیتور کامپیوتر شما به نمایش در می آید. در واقع شما می توانید از این نرم افزار برای تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها و … استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این برنامه برای ساخت فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید به طوری که پس از ضبط فیلم از محیط مورد نظر خود با استفاده از ابزارهای ادیت فیلم برنامه اقدام به ویرایش آن کنید. در قسمت ادیت این برنامه شما قادرید تا صدای خود را به فیلم اضافه کنید و یا متن دلخواهتان را برای درک بهتر فیلم در گوشه ای از تصویر قرار دهید علاوه بر این میتوانید عکس، لوگو و فایل های گرافیکی و نیز فایل های فلش و هر فایل مالتی مدیا دیگری را به فیلم مورد نظرتان اضافه نمایید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان توقف موقت در حین ضبط فیلم اشاره کرد که این امکان فرصت کافی برای آماده سازی صحنه بعدی را فراهم میسازد و شما پس از آماده سازی صحنه جدید می توانید مجددآ ضبط فیلم را از سر بگیرید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان ضبط صدا در هنگام ضبط فیلم و اضافه کردن آن به فیلم ضبط شده ، پشتیبانی از زبان فارسی و… اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

fxx دانلود نرم افزار Tangled FX برای آیفون

Tangled FX نرم افزاریست که در دسته ی قوی ترین نرم افزارهای ویرایشگر قرار میگیرد و قادر به ویرایش تصاویر شما به سبکی کاملا متفاوت می باشد . این نرم افزار که بر اساس امتیازدهی کاربران در آپ استور یکی از محبوب ترین نرم افزارهای منتشر شده برای این دیوایس می باشد تصاویر شما را به شکل رشته رشته های نورانی به سبکی کاملا جدید و هنری در می آورد که همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید ظاهری فوق العاده جذاب به عکس ها و تصاویر شخصی و غیر شخصی شما می دهد . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار آیفونی برخورداری از رابط کاربری جدید و کاربرپسند می باشد که باعث راحتی کاربر در کار با نرم افزار می شود و طبیعتا به محبوبیت نرم افزار کمک شایانی می کند . برای دانلود این نرم افزار که به صورت کاملا کرک شده خدمت شما ارائه می شود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1392برچسب:Tangled FX ,
ارسال توسط محمد

cloudy2 poster دانلود انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2

نام فیلم : دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ ۲۰۱۳ – Cloudy with a Chance of Meatballs 2

فرمت فایل : Mkv حجم فایل : 755 مگابایت کیفیت : عالی – HD موضوع : انیمیشن | کمدی | خانوادگی زمان : 95 دقیقه انکودر: Ganool

امتیاز از IMDB : 6.6

اطلاعات فیلم در آی ام دی بی: IMDB اسکرین شات : کلیک کنید

زیرنویس همراه فایل : دارد زیرنویس پارسی : دارد

خلاصه داستان :فلینت لاکوود سرانجام موفق می‌شود تا خود را به عنوان یک مخترع نابغه مطرح کند و در شرکت لایو کورپ که جمعی از بهترین مخترعان دنیا در آن مشغول به کار هستند، فعالیت کند. اما درست در زمانی که فلینت از وضعیت خود بسیار راضی به نظر می‌رسد، خبر می‌رسد که اختراع عجیب او که آب را به غذا تبدیل می‌کرد، کماکان فعالیت می‌کند و در حال تبدیل غذا به جانورانی جهش یافته است و …



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1392برچسب:دانلود انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2,
ارسال توسط محمد

cont دانلود نرم افزار AmpContact برای آندروید

AmpContact نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید محاطبین خود ره به صورت راجت تر و حرفه ای تر مدیریت کنید . مسلما در گوشی هر فردی چند ده شماره ی مهم ذخیره شده که از بین رفتن آنها ممکن است باعث دردسر هایی شود که بهتر است با نصب این نرم افزار از هرگونه پیشامدهای ناخودآگاه جلوگیری نمایید . به کمک این نرم افزار جدا از مرور جالب و گرافیکی مخاطبین قادر به تهیه فایل پشتیبان از مخاطبین خود نیز هستید که در واقع می توانید چند نرم افزار مختلف را در یک نرم افزار داشته باشید . ظاهر شیک و گرافیکی ، رابط کاربری فوق العده مخصوص و منحصر به فرد ، اجرای روان برنامه و حجم کم آن از ویژگی های مهم این نرم افزار است که می تواند بهترین جایگزین برای نرم افزار پیش فرض گوشی در این زمینه باشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

بازی سه بعدی جت اسکی ویژه اندروید 3D JetSki Racing :آیا در خون شما پر از آدرنالین برای مسابقه دادن است ؟ آیا ترس از شکست از دشمنانتان دارید و دشمنی که سایه به سایه در تعغیب شماست خواب را از شما گرفته است؟
در یک دنیا سه بعدی به رقابت با بپردازید و دنیای سراسر هیجان وشادی را با رقابت در جت اسکی تجربه کنید. مسابقات پیش روی شما از مرگبارترین رقابت های دنیاست که شما در آن داراسی حریفانی خصمانه که برای پیروزی دست به هرکاری میزنند هستیدد.
ویژگی ها :
 - دیدار با مخالفان خود را در 25 آهنگ مسابقه ای مختلف.
- چهره محیط های خصمانه و موانع در این دوره از هر نژاد .
- گرافیک 3D با کیفیت کنسول.
- دیدار با مخالفان مختلف ماهر و شکست آنها.

بازی سه بعدی جت اسکی ویژه اندروید 3D JetSki Racing 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود والپیپر حیوانات – Animals Wallpaper با کیفیت HD

والپیپر حیوانات - با کیفیت فوق العاده بالا - HD

Animals Wallpaper - HD

امروز در سایت عصر دانلود برای شما مجموعه زیبایی متشکل از 50 والپیپر با موضوع حیوانات آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم با این پک جلوه زیبایی به صفحه پس زمینه دسکتاپ خود ببخشید. کیفیت تصاویر هم بالا و در حد HD بوده و ابعاد پس زمینه ها 1200*1920 می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار رساله مراجع تقلید برای موبایل

رساله مراجع عظام تقلید

ویژه اندروید و جاوا

همینک برای شما نرم افزار جامع رساله ی 14 تن از مراجع تقلید مطرح را آماده دانلود کرده ایم. این برنامه هم برای اندروید و هم برای گوشی های جاوا آماده شده است.

شامل رساله ی مراجع:

-       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سیّد على حسینى خامنه‌اى (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید علی حسینی سیستانی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ محمد تقی بهجت (ره) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ میرزاجواد آقا تبریزی (ره) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید روح الله موسوی خمینی (ره) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید صادق حسینی شیرازی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید محمود حسینی شاهرودی (مدظلّه) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید محمد صادق روحانی  (مدظلّه) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ علی صافی گلپایگانی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ حسین مظاهری (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ حسین نوری همدانی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ وحید خراسانی (مدظلّه) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ ناصر مکارم شیرازی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ ح‍اج‌ عبد الکریم موسوی اردبیلی (دام ظله)



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 37478
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین