محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

دانلود Mac Blu-ray Player for Windows 2.8.6 - نرم افزار پخش دیسک های بلوری برای ویندوز

دانلود Mac Blu-ray Player for Windows

Mac Blu-ray Player for Windows نام یکی از بهترین و توانمند ترین نرم افزار ها در زمینه پخش فیلم های BluRay است که برای مکینتاش ها نوشته شده.به تازگی نسخه ویندوز این محصول نیز روانه بازار گردیده که به راحتی با این پلیر کاربران قادرند تا فیلم های HD و BluRay را با بالاترین کیفیت صدا و تصویر در سیستم خود مشاهده نمایند.این برنامه قادر است تا فایلهای موسیقی و تصاویر را به نمایش درآورد ، قابلیت این را دارد تا زیرنویس ها با فرمت های مختلف را به فیلم ها بیافزاید ، حتی این امکان را به کاربران داده است تا اطلاعات مرتبط با فیلم ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.
نرم افزار Mac Blu-ray Player for Windows از فرمت های Bluray, DVD, VideoCD, MOV, MKV, AVI, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB, MP3, WMA, AAC, AC3 پشتیبانی مینماید.
همچنین قادر است تا قفل های بلوری AACS و BD+ را از بین ببرد.همه این امکانات و مزایا این نرم افزار را به یک محصول مطلوب و مفید برای کاربران تبدیل نموده
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

مگر یک کاربر از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر چه انتظاری دارد؟ معمولا همه کاربران از این دسته نرم افزار ها انتظار دارند تا بدون کاهش کارآیی سیستم ، با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری فایل های مالتی مدیا آن ها را به حرکت درآورد. نرم افزار پلیر ی با نام AllPlayer وجود دارد. این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. در واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند.اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. برای دانلود این نرم افزار پخش کننده فیلم و موزیک به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

allplayer

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

به دنبال یک نرم افزار سبک و همه کاره برای پخش فیلم در کامپیوتر خود هستید ؟ VLC Media Player را از دست ندهید !

نرم افزار VLC Media Player همانطور که از اسمش پیداست، پخش کننده فایل های مالتی مدیا است. انواع فرمت های صوتی، تصویری، عکس، فیلم، فلش و ... خلاصه فرمتی نیست که VLC آن را پخش نکند. اما نرم افزار مدیا پلیر VLC بیشتر شهرت و محبوبیت خود را به خاطر توانایی پخش فایل های ویدیویی (فیلم) به دست آورده است.



 

با نصب نرم افزار VLC Media Player شما از نصب هر نرم افزار پخش فیلم دیگری بی نیاز می شوید. مخصوصا نسخه 2.0.1 این نرم افزار که چند ساعت قبل منتشر شد، توانایی پخش تمام فرمت های فیلم را دارد. از ویژگی های مهم این نرم افزار، حداقل استفاده از منابع سیستم می باشد. یعنی بر خلاف بسیاری از پلیر ها، VLC حافظه بسیار کمی اشغال می کند. حتی اگر در حال پخش فایل های پرحجم (مثل DVD ها) باشید هم نرم افزار VLC Media Player حداکثر 5 مگابایت از حافظه Ram کامپیوتر شما را اشغال خواهد کرد.

 

همچنین این نسخه از نرم افزار، از قابلیت Codec Smart بهره می برد که باعث می شود در صورت وجود کدک های مختلف بر روی ویندوز، بهترین آنها را برای Render کردن تصاویر انتخاب کند.

 

سرزمین دانلود، دریافت این نسخه و نصب آن را به همه کاربران توصیه می کند.

 

دانلود با حجم 22.5 مگابایت




ارسال توسط محمد

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز سون نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ۰۰۹۸ این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است .شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت download0098 دریافت نمائید.

Microsoft-Windows-7-Ultimat

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

GNUCASH نام نرم افزار حسابداری کوچکیست که جهت رفع نیازهای شخصی وکوچک در زمینه مدیریت پول ارائه بازار گردیده. این نرم افزار بر اساس گواهینامه گنو منتشر گردیده و در سیستم عامل های solaris, Mac OSX, *BSD & LINUX قابل استفاده میباشد. GnuCash طراحی بسیار ساده ای دارد ولی بسیار قدرتمند و کاربردی می باشد. به کمک این نرم افزار شما کاربران قادرید تا مدیریت کاملی بر حساب های بانکی خود داشته باشید.مدیریتی که بر پایه فعالیت هایی مانند ورود و خروج پول ، میزان موجودی ، طریقه ارائه و دریافت سود و … می باشد. این نرم افزار بر اساس اصول حرفه ای حسابداری طراحی شده و اعداد ارائه شده توسط آن کامل دقیق و معتبر می باشد .

 

Gnu-Cash-Logo2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Helicon Filter نرم افزاری کامل برای ویرایش عکس های دیجیتال و مناسب عکاسان می باشد. رابط کاربری ساده و ابتکاری ، امکان پیش نمایش زنده و ابزار قدرتمند ویرایش عکس این نرم افزار ، راهی خوب برای آغاز یادگیری ویرایش عکس برای افراد مبتدی می باشد. این نرم افزار دارای جریان کاری مرحله به مرحله می باشد و شما را در تمامی مراحل ویرایش عکس همراهی می کند. از جمله ویژگی های نرم افزار ویرایش عکس Helicon Filter :

برای افراد مبتدی
- رابط کاربری ساده و ابتکاری برای ویرایش عکس.
- پیش نمایش زنده حتی برای قلموها.
- Help های حساس به متن برای پارامترهای ویرایش عکس در زیر صفحه.
برای حرفه ای ها :
- پشتیبانی از فایل RAW.
- ویرایش غیر تخریبی عکس و قابلیت تغییر پارامترها در هر زمان دلخواه.
- پردازش دسته ای تصاویر به صورت همزمان.
- کنترل هایی برای ویرایش دقیق و ابتکاری عکس. جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

Helicon Filter

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Desktop Wallpapers تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

Desktop-Wallpapers

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۰۶ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸




ارسال توسط محمد

این مجموعه شامل ۴ اسکرین سیور زیبا و با کیفیت از ۴ فصل سال می باشد که با انتخاب هریک به انتخاب محافظ صفحه نمایش ، می توانید حال و هوای آن فصل را با موسیقی ، افکت ها و تصاویر HD این اسکرین سیور ها حس کنید ! این اسکرین سیورها در تمامی نسخه های ویندوز (Windows 8, 7, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT) قابل استفاده می باشند .

 

Four Seasons Screensaver دانلود اسکرین سیورهای فصل ها Four Seasons Screensaver

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo Burning Studio 10.0.15 Final Portable نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

 

ashampoo رایت و کپی کردن انواع سی دی ها با Ashampoo Burning Studio 10.0.15 Final قابل حمل

 

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC,
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 493
بازدید کل : 37973
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین