محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Hor Pur Suit 2.jpg

بازی جذاب NFS Hot pursuit آنقدر جنجالی و جذاب بود که نسخه موبایل آن نیز ساخته شد اما HOT PURSUIT 2 نیز بسیار پر قدرت برای گوشی های موبایل آماده شد این بازی هم اینک به صورت تفکیک شده برای تمامی موبایل ها قرار داده شده که شما می توانید نسخه موبایل خود را دانلود و از این بازی جالب لذت ببرید.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2011 براي موبايل 240x320

بازي زيباي PES2011 براي موبايل بلاخره روانه ي بازار شد و ما در ميهن دانلود اين افتخار را داريم تا براي شما كاربران اين سايت اين بازي را قرار دهيم ، اين بازي توسط شركت ژاپني KONAMI ساخته شده  كه در مقايسه به PES2010 تغييراته زيادي كرده كه به شرح زير است : - اضافه شدن Champions league - اضافه شدن ليگ اروپا - رابط كاربري قوي و.....
براي دانلود روي ادامه مطلب كليك كنيد...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

تقويت کردن مغز از راه هاي بسيار زيادي قابل انجام است براي مثال مي توانيد از خوراکي هاي مخصوص حافظه استفاده کنيد و يا مسائل رياضي را حل کنيد.
يکي از بهترين روش هاي تقويت حافظه حل کردن جدول کلمات متقاطع است که بسياري  از پزشکان و محققان از آن به عنوان يک تقويت کننده مغز ياد مي کنند.
جدول ها در اندازه ها و نوع هاي مختلفي وجود دارند اما بهترين آن ها را هر روز  مي توانيد در روزنامه هاي مختلف پيدا کنيد و همجنين سعي کنيدحداقل روزانه  تا حد توانتان به اين جدول ها فکر کنيد.
در ادامه برخي از مهمترين دلايلي که براي جدول حل کردن مي توان از آن ها ياد کرد را ذکر مي کنيم:

*بسياري از محققان به اين نتيجه رسيده اند که جدول مي تواند به افراد ارامش خاصي  بدهد. کساني که جدول حل مي کنند در ابتدا مقداري هيجان زده خواهند بود اما  با تمام شدن جدول حس آرامش خاصي را تجربه خواهند کرد که مي تواند حتي باعث  انرژيِ گرفتن آن ها نيز باشد.

*يکي از مهمترين فوايدي که مي توان در دل حل جدول هاي کلمات ديد پيدا کردن حس رضايت است. بسياري از افرادي که  عاشق حل کردن جدول هستند اعتقاد دارند بعد از تمام شدن جدول يک حس تکامل و  يا رضايت خواهند داشت که در باقي فعاليت ها نشاني از آن ها نيست. همچنين آن ها اين حس تکامل را با به پايان رساندن کارهاي سخت و دشوار مقايسه مي  کنند.

*يکي از فوايدي که مي توان در مورد جدول به آن اشاره کرد اين  است که اين معما باعث مي شود تا حداقل دقايقي شما با خودتان خلوت کنيد و در تنهايي به تفکر بپردازيد.. در حين حل کردن جدول نيز مي توانيد به کارهاي  روزمره و در کل به خودتان فکر کنيد.

*ديگر فايده جدول که محققان به  آن دست پيدا کرده اند کم شدن ميزان جنون و آلزايمر در افرادي است که به طور مرتب جدول حل ميکنند.اين افراد تا 5 برابر کمتر در معرض ابتلا به کمبود  حافظه و يا آلزايمر هستند چرا که جدول مي تواند ورزشي بسيار عالي باري مغز  باشد.

*حس آرامش يکي ديگر از مواردي است که در مورد جدول بايد  بدانيد. چرا که با رها شدن ذهن شما از دنياي اطراف و تمرکز بر روي جدول شما به راحتي مي توانيد به يک حالت ارامش خاصي برسيد که کمتر با آن رو برو مي  شويد.

*به طور کلي جدول مي تواند يک زندگي سالم را به شما هديه بدهد چرا که در آن مدت شما مي توانيد از مواد مخربي مانند سيگار نيز ذهنتان را  منحرف کنيد و همچنين در حال تقويت مغزتان هستيد و در کنار ان وقتي را براي  بهبود زندگيتان و براي تفکر به خودتان گذاشته ايد.




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب: 6 فايده جالب حل کردن جدول!,
ارسال توسط محمد

به گزارش يونايتدپرس، روبرت ويلسون از مرکز پزشکي دانشگاه راش در شيکاگو  گفت: محققان در اين مطالعه ۲۹۴ نفر را به مدت ۶ سال مورد آزمايش قرار دادند و حافظه آنها را اندازه گيري کردند.
اين افراد در متوسط سني ۸۹ سالگي درگذشتند.آنها در زمان حيات پرسشنامه  هايي را با هدف بررسي ميزان توجه آنها به کتاب خواندن ، نوشتن و شرکت در  فعاليت هاي مختلف در دوران کودکي، نوجواني، ميانسالي و سالخوردگي پر کردند.
محققان مغز اين افراد را پس از مرگ نيز از طريق کالبد شکافي براي کشف  علايم فيزيکي مانند ضايعات، پلاک هاي مغز و غيره مورد بررسي قرار دادند.
آنان متوجه شدند، نرخ کاهش حافظه در افرادي که در سنين جواني و  سالخوردگي فعاليت هايي مانند خواندن و نوشتن داشته اند ،آهسته تر از ديگر  افراد  است .
نتايج اين مطالعه که در مجله اينترنتي  Neurology منتشر شده است، نشان  داد که نرخ زوال عقل در افرادي که در سالخوردگي مرتب فعاليت هاي ذهني انجام مي دهند ۳۲ درصد کمتر از افرادي است  که فعاليت ذهني متوسط داشتند.
همچنين افرادي که فعاليت ذهني کمي داشتند نرخ زوال عقل در آنها ۴۸ درصد سريعتر از افرادي بود که فعاليت ذهني متوسطي داشتند.
نتايج حاصل از اين مطالعه تاکيدي است بر اين موضوع که نبايد اثرات  فعاليت هاي روزانه مانند کتاب خواندن و نوشتن کودکان، بزرگسالان و  سالخوردگان را ناديده گرفت.




ارسال توسط محمد
کشف هر اشتباه به من هيجان و انرژي تازه‌اي مي‌داد
 
 
ذهني نقاد دارد و اين شايد ويژگي همه‌ي آن‌هايي است که در کوير به دنيا آمده‌اند و بزرگ شده‌اند. غزال تفاق از اين لحاظ نمونه است.  
 
 
 
 
 
سال گذشته در همين بازه‌ي زماني يعني دو سه ماه مانده به کنکور به لحاظ پيشرفت درسي کجاي کار قرار داشتي؟در دوره‌ي زماني ارديبهشت‌ماه قرار بر اين بود که اگر بخش‌هايي از درس‌ها را تمام نکرده‌ام آن بخش‌ها را جمع‌بندي کنم؛ نمي‌خواستم وقتي وارد ماه خرداد مي‌شوم نگران باشم. ماه خرداد ماهي است که دانش‌آموز بايد سراغ جمع‌بندي برود. بعضي دانش‌آموزان فکر مي‌کنند خيلي زودتر از ماه ارديبهشت بايد درس‌ها را تمام کنند در حالي که نيازي به اين کار نيست. کسي که بتواند در ارديبهشت درسش را تمام کند به هدفي که دارد مي‌رسد. چيزي که براي من در ارديبهشت‌ماه اهميت داشت حفظ روحيه بود. دانش‌آموز بايد به هدف خود فکر کند، البته نه به آن معنا که واقع‌بين نباشد ولي بايد اميدوار باشد. من فکر مي‌کردم اگر اعتمادبه‌نفس داشته باشم و به آينده اميدوار باشم حتماً خدا نيز مرا کمک مي‌کند تا به هدفم برسم. خيلي مهم است که در دوره‌ي زماني نزديک به کنکور روحيه‌ي خود را حفظ کنيم‌.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

در اين قسمت مي‌توانيد فايل کامل مجله 141 که مربوط به گروه کنکوري‌ها است، دانلود کنيد.

 

 

 

 
فایل های ضمیمه
PDF
مجله‌ي آزمون - شماره‌ي 141
 
 
 



ارسال توسط محمد

در اين قسمت مي‌توانيد فايل کامل مجله 142 که مربوط به گروه کنکوري‌ها است، دانلود کنيد.

 

 

 

 
فایل های ضمیمه
PDF
مجله‌ي آزمون - شماره‌ي 142
 
 
 



ارسال توسط محمد

ميلاد قادري – رتبه 10 منطقه 3- سال 91

دوستان عزيز سلام

فصل تابستان براي کنکوري‌ها بسيار مهم است و حتماً شما به اين اهميت واقفيد.

اطمينان دارم تعدادي از شما با برنامه‌اي مشخص شروع به خواندن کرده‌ايد.

اميدوارم شما از آن دسته دوستاني نباشيد که مطالعه را به بهانه‌ي نبود يک برنامه‌ي درسي خوب شروع نکرده باشيد .

تقريباً تمام افراد ي که نتيجه‌ي مطلوبي در کنکور گرفته‌اند ، بر روي درس خواندن دقيق و برنامه ريزي شده در تابستان تأکيد دارند.

در روزهاي نزديک کنکور به ساعات مطالعه‌ي همه‌ي دانش‌آموزان افزوده مي‌شود .

پس روزهاي تابستان است که ميزان تلاش و سخت‌کوشي شما را نشان مي‌دهد.

براي اين‌که به اهميت برنامه تابستان پي ببريد ، داستان وضعيت تحصيلي خودم را برايتان تعريف مي‌کنم:

بنده دانش‌آموز رشته‌ي رياضي بودم و در سال سوم رياضي ميانگين ترازم زير 7000 بود.

در سال کنکور با استفاده از فرصت تابستان خود را قوي کردم به طوري‌که در اولين آزمون مهر ترازم را به 8318 رساندم.

به نظرم به هيچ عنوان نبايد تابستان را از دست دهيد . زيرا اگر تاکنون ساعت مطالعه ي خوبي نداشته ايد تابستان فرصت خوبي است تا به خود نشان دهيد شما هم مي توانيد برتر کنکور ساعات مطالعه ي خوبي داشته باشيد.

برنامه‌ي راهبردي به شما حق انتخاب کامل داده و شما با توجه به آن مي‌توانيد برنامه‌ي شخصي خود را بر برنامه‌ي کانون منطبق نماييد.

 




ارسال توسط محمد

سروش سحابي مقدم -ميانگين تراز 8000 - اراک -منطقه‌ي دو

من در تابستان سعي کردم بيش‌تر عمومي‌هاي پايه را بخوانم و مرور لغت و تاريخ ادبيات‌ها را به کرار در تابستان انجام دادم.

رياضي پيش‌دانشگاهي (نيم سال اول) را نيز در تابستان کار کردم و با تمرين زياد در اين درس قوي شدم.

همانطور که در کنکور امسال نيز ديديم اهميت کتاب رياضي عمومي زياد است و تعداد سؤال زيادي از آن در کنکور مطرح مي‌شود.

در درس زيست شناسي علاوه بر تسلط بر کتاب درسي، از کتاب‌هاي کمک آموزشي که سعي در ارتباط دادن مطلب به هم داشته‌اند، استفاده کردم. به اين ترتيب تسلط خوبي بر سؤال‌هاي ترکيبي پيدا کردم.

اعتقاد من اينست که در زيست بيش از تست زني خواندن و مرور مطالب به کار مي‌آيد و با مرور مطالب و ارتباط دادن مطالب به هم مي‌توان نتيجه‌ي مطلوب‌تري کسب کرد.

من از سال سوم شروع به پيش‌خواني شيمي پيش کرده بودم و به نظرم اين کار مؤثر نيز بود.

در تابستان پارسال (سال کنکور) تا آخر فصل دوم شيمي پيش را خوب بلد بودم، به همين دليل در طي سال نيز در درس شيمي قوي بودم و مطالعه‌ي اين درس زمان زيادي از من نبود.

هم‌چنين حاشيه نويسي‌هاي بسيار دقيقي در اين درس انجام دادم که در دوران جمع بندي بسيار به من کمک کرد.




ارسال توسط محمد

هنگامه نامجو مطلق – ميانگين تراز 8111-منطقه 3-اسفراين

من از دوره‌ي راهنمايي به طور مستمر در آزمون‌هاي کانون شرکت مي‌کردم.

تابستان در بخش نگاه به آينده رياضي عمومي و شيمي پيش را خواندم.

درس‌هاي دوم و سوم را نيز به طور کامل خواندم.

روش مطالعه‌ام را درس به درس خدمتتان توضيح مي‌دهم.

ادبيات:

در تابستان ادبيات را درس به درس مي‌خواندم و از ابتداي سال تحصيلي شروع به مبحثي‌خواندن کردم. مثلاً تاريخ ادبيات‌ها، قرابت معنايي‌ها و . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
Outpost.Firewall.Pro.7.1_[www.MihanDownload.com].jpg
حفظ امنیت رایانه در دنیای مجازی از جمله مسائلی است که همواره مورد توجه بوده است. کاربران همواره در تلاش هستند تا ضریب امنیت اطلاعات خود را افزایش بدهند تا اطلاعات آنها به هیچ نحوی به سرقت و یا از بین نرود. در مسیر انجام این کار داشتن یک نرم افزار دیوار آتش می تواند ضریب امنیت رایانه شما را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهد. نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی از بهترین نرم افزارهای دیوارآتش است که به عنوان خط اول دفاع از رایانه در برابر بدافزارها و هکرها عمل می کند. این نرم افزار با زیر نظر گرفتن جریان رفت آمد اطلاعات ، هرگونه مورد مشکوک را بررسی و در صورت تأیید مضر بودن ، از ورود به رایانه جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار ورود و نصب نرم افزارهای جاسوسی جلوگیری می کند. شایان ذکر است که این فایروال ، سازگاری کامل با سیستم های 32 و 64 بیتی را دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
NETGATE.Spy.Emergency.v8.0.305_[www.MihanDownload.com].jpg
با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات ، مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و مخرب هایی که از راه اینترنت به رایانه ما راه پیدا می کنند یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. در این راستا نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند تا امنیت رایانه را در این زمینه تأمین نمایند و در میان آنها Spy Emergency یکی از قدرتمندترین و بهترین ها محسوب می شود. که قادر است تا در کنار آنتی ویروس ، امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از رایانه شما در برابر برنامه های جاسوسی و انواع مخرب های اینترنتی مراقبت نماید. نرم افزار معرفی شده ، قادر است تا در میان فایل های شما به جستجو بپردازد و پس از یک پاکسازی اولیه ، کار محافظت از رایانه را بعهده بگیرد و احتمال آلودگی را به حداقل برساند. مقاومت در مقابل هکرها و نرم افزارهای هک نیز از جمله قابلیت های این نرم افزار است که جلوی سرقت اطلاعات شما را خواهد گرفت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار آنتی ویروس Hitman Pro 3.5.8 Build 121
تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثلHitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار آنتی ویروس McAfee AntiVirus Plus 2011 V.4.5.147
شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. McAfee نام یک کمپانی معتبر تولید کننده نرم افزارهای امنیتی رایانه ای است که کمتر کاربری پیدا می شود که نام آن را نشنیده باشد. McAfee AntiVirus Plus آنتی ویروس این شرکت به دلیل تأمین امنیت مناسب برای کاربران برنده جایزه نیز شده است و امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این آنتی ویروس قادر است تا بخوبی از سیستم شما در برابر ویروس ها ، بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت کند. استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم ، سرعت بالا در اسکن فایل ها ، فایروال داخلی قدرتمند و عملکرد مناسب در حمله هکرها را می توان از جمله موارد مهم در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود مجموعه امنیتی Dr.Web Anti-Virus & Security Space
با توجه به اهمیت مقوله امنیت و لزوم مهم شمردن این موضوع از سوی کاربران ، امروز دو محصول قدرتمند شرکت Dr.Web تولید کننده نرم افزارهای امنیتی رایانه ای را برای شما آماده کرده ایم. Dr.Web Antivirus نام آنتی ویروس این شرکت است. این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای تأمین امنیت اطلاعات و همچنین سلامت سیستم شما در برابر انواع بدافزارها و مخرب هاست. این آنتی ویروس قابلیت شناسایی و حذف انواع تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها و دیگر بدافزارها را داراست. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت و همچنین سازگاری این آنتی ویروس با نسخه های مختلف ویندوز ، لینوکس و مک اشاره کرد. Dr.WebSecurity دیگر محصول این شرکت برای تأمین امنیت کامل شما در هنگام کار با اینترنت طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت شناسایی انواع بدافزارهایی که از طریق اینترنت قصد ورود به رایانه شما را دارند و همچنین جلوگیری از ورود آنها را دارد. مانع دسترسی هکرها به اطلاعات سیستم شما می شود و همچنین از ورود شما به سایت های آلوده جلوگیری می کند. در صورتی که نگران دسترسی فرزندتان به سایت های خاصی هستید می توانید لیستی از این سایت ها را در اختیار نرم افزار قرار دهید تا امکان بارگذاری آنها وجود نداشته باشد. آخرین ورژن این دو نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود Bitdefender Total Security 2013 v16.22.0.1534 نرم افزار توتال سکوریتی بیت دیفندر

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Bitdefender Total Security 2013 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توتال سکوریتی، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این نرم افزار دیگر به هیچ وجه نگران حملات ویروس ها و هکرها به سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هرگونه حمله ایستادگی می کند. در این بسته 13 نرم افزار امنیتی شرکت BitDefender شامل: Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall و ... قرار گرفته که معروف ترین آنها Antivirus و Internet Security این شرکت است. آنتی ویروس این مجموعه امنیت کامل سیستم شما را در مقابل نفوذ ویروس ها و بد افزار ها فراهم می کند زیرا با وجود 3 فیلتر بسیار قوی اسکن در امان ماندن ویروس ها در هنگام اسکن برنامه غیر ممکن است. همچنین با وجود اینترنت سکوریتی این مجموعه هیچ هکری توانایی هک سیستم شما را نخواهد داشت زیرا دیواره آتش برنامه از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به منظور برسی رفت و آمد های اینترنتی استفاده می کند. در نسخه 2013 این توتال سکوریتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید. جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 دانلود WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 نرم افزار تامین امنیت سیستم

"WinPatrol PLUS" ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و... به سیستم عامل است.این نرم افزار از یک نوع روش اکتشافی برای تشخیص حملات و آلودگی های بهره می برد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه های امنیتی سنتی،برای تشخیص آلودگی ها،هارد دیسک سیستم را اسکن می کنند.اما این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی R.I.D  امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم را می دهد.همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها منبعی برای جاسوسی و سرقت اطلاعات محسوب می شوند.این نرم افزار با اسکن تمام برنامه های سیستم و حتی با ویرایش آن ها مانع از  ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و... به سیستم عامل می شود.با استفاده از این نرم افزار می توانید برای تمامی برنامه ها سطح دسترسی تعریف کنید.کاربران می توانند سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمایند یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنند. برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود XoftSpySE Anti-Spyware v7.1 نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

XoftSpySE Anti-Spyware یک نرم افزار امنیتی و ضد جاسوسی قدرتمند در زمینه محافظت از کامپیوترها می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا امنیت سیستم شما را بصورت حرفه ای افزایش دهد و تمامی ابزارهای مخربی که ممکن است سیستم شما را آلوده از بین ببرد. در وقاع این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است که می تواند دیتابیس خود را به آسانی بروز رسانی کند و به محض ورود کدهای مخرب و تنها با آپدیت برنامه بتوانید از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کنید. این نرم افزار قادر است تا انواع بد افزارها , تروجان , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی , پنجره های تبلیغاتی مزاحم , کدهای مخرب که در مرورگرها بارگذاری می شوند و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید مدیریت دقیق بر روی StartUp و تمامی پروسه های در حال اجرای ویندوز داشته باشید و تمامی قسمت های سیستم مانند رجیستری , فایلها و فولدرها را مورد اسکن قرار دهد. جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود RemoveIT Pro v7.65 Enterprise Edition نرم افزار مقابله با بد افزارها و برنامه های جاسوسی

RemoveIT PRO یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه شناسایی و حذف تمامی ابزارهای جاسوسی و بدافزارها می باشد. این نرم افزار قدرتمند جز آندسته از برنامه هایی می باشد که می تواند برای تمامی سیستم ها مفید واقع شود و بطور کاملا حرفه ای از سیستم شما مراقبت کند. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا تمامی ویروس هایی که دیگر آنتی ویروس های مشابه قادر به شناسایی آنها نیستند را شناسایی و سپس حذف کند. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع ویروس ها , برنامه جاسوسی و مخرب , تروجان ها و کرم های اینترنتی را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی اقدام به نابودسازی آنها کنید. این نرم افزار می تواند تمامی فرآیندهای سیستم در زمان بارگذاری و اجرای برنامه ها در زمان بالا آمدن ویندوز را چک کرده و تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت آلوده بودن و مشکلات بوجود آمده به شما اطلاع خواهد


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

GridinSoft Trojan Killer

GridinSoft Trojan Killer 2.1.4.5 , روزانه تعداد زیادی از سیستم های کامپیوتری به دلیل الوده بودن برخی سایت ها در اینترنت میزبان جدید ویزروس ها و تروجان های می شوند و شروع به اسیب رسانی به سیستم مورد نظر می کنند. GridinSoft Trojan Killer نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که از ورود هر گونه تروجان و میل وار به سیستم جیلوگیری کرده و تمامی تروجان های موجود بر روی سیستم را پاکسازی و حذف می نماید. سیستم امنیتی این نرم افزار مانند یک فایروال امنیتی کار کرده و از ورود داده های آلوده ، SPYWAREها و بد افزار هابه سیستم جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از مروگر های مختلف ، جلوگیری از ورود تروجان ها از نرم افزار ها ، محافظت کامل از سیستم و ... اشاره کرد. این نرم افزار را در ادامه مطلب به همراه دیگر ویزگی ها میتوانید دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
http://mihandownload.com/mypic/Saeed/ship_theme_02.jpg
اگر از ظاهر گوشی موبایل خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما این تم  زیبا را دانلود کنید این تم با قالبی روشن و آیکون های رنگی جلوه ی خاصی به گوشی شما می بخشد و با فونت ها و آیکون های فانتزی تلفن همراه شما را از  یکنواختی بیرون می آورد .این تم قابل اجرا بر روی گوشی های سیمبین 3 و ورژن 5 می باشد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود تم نوکیا Ship S60 ورژن 3,
ارسال توسط محمد

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007

 
در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد 2007 را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

CG_Graphic_No_32.jpgمطالب این شماره:
سرمقاله
آموزش
توپ درخت کریسمس
ایجاد متن درخشان
ساخت یک متن زیبای چمنی
مسابقه
اعلام نتایج مسابقه تایپوگرافی سی جی پرشین
پرونده ویژه
آشنایی با انواع طراحی دست در انیمیشن
آشنایی با وانواع حالات چهره در انیمیشن
ساخت یک پسر خندان
عکاسی
نقد و بررسی دوربین W380 سونی و ۲۱۰LS کانن
دیگر آموزش
خلق یک فتوافکت زیبا
انیمیشن
معرفی انیمیشن های سال 2011

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای
 
مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی
 
آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:
 
    * فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
 
    * بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.
 
    * بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
 
    * بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
 
    * ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
 
    * بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
 
    * و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!
 
شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
"قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد."جان مویر (John Muir)
به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را ميشناسيد و براي پخش فايل هاي  صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار  ميتوانيد موزيک و فيلم ها را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از  همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم  افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود  مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي  ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد  مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت ميهن دانلود ترفندي را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با  فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين  ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند  ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود. جهت مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 راه حل های رفع ارور اکسترکت فایل های فشرده

" راه حل های رفع ارور اکسترکت فایل های فشرده:" 1- پسورد را به صورت دستی و به صورت حروف کوچک وارد نمائید.رمز تمامی فایل هایی که در وبسایت میهن دانلود، برای دانلود قرار گرفته اند www.mihandownload.com می باشد. 2- در صورت برخورد با ارور طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید. 3- هنگام اکسترکت فایل هایی که چند بخش دارند،اول تمام بخش ها را در یک پوشه قرار دهید و سپس اقدام به اکسترکت از اولین پارت کنید. 4- به خاطر داشته باشید که پیام CRC failed همیشه به دلیل این نیست که فایل RAR دانلود شده خراب می باشد در صورت برخورد با ارور CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5 % ریکاوری دارند. 5- هنگامی که نتوانستید به هیچ وجه فایل های RAR را اکسترکت نمائید،فایل RAR را در یک سیستم دیگر نیز اکسترکت کنید؛ممکن است به دلیل وجود بدسکتور در سیستم شما، فایل RAR اکسترکت نشود. 6- در آخر اگر روش های بالا جواب نداد ،فایل یا پارت خراب را دوباره دانلود نمائید. ******************************************************************* "نکات ضروری برای دانلود بهتر فایل ها:" 1- برای دانلود فایل ها حتما از یک نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمائید. برای دانلود نرم افزار "Internet Download Manager" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود نرم افزار "Flash Get" اینجا را کلیک نمائید.
2- تمامی فایل هایی که برای دانلود قرار می گیرند توسط نرم افزار وین رار فشرده می شوند. برای دانلود نرم افزار "WinRAR" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود نرم افزار "Winzip" اینجا را کلیک نمائید.
3- برای مشاهده ی سریع و با کیفیت وبسایت ها پیشنهاد می شود از مرورگر های زیر استفاده نمائید. برای دانلود مرورگر وب "Mozilla Firefox" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود مرورگر وب "Google Chrome" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود مرورگر وب "Internet Explorer" اینجا را کلیک نمائید.
4- توصیه می شود جهت مشاهده ی مناسب صفحات وب،همیشه آخرین نسخه ادوب فلش پلییر را داشته باشید. برای دانلود "Adobe Flash Player" اینجا را کلیک نمائید.
5- برای مشاهده ی بهتر فایل های صوتی و تصویری پیشنهاد می شود از پلیر های زیر استفاده نمائید. برای دانلود پلیر "KMPlayer" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود پلیر "VLC Media Player" اینجا را کلیک نمائید.
6- برای رایت و بارگذاری فایل های ایمیج،پیشنهاد می شود از نرم افزار های زیر استفاده نمائید. برای دانلود نرم افزار رایت فایل های ایمیج "UltraISO" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود نرم افزار بارگذاری فایل های ایمیج "DAEMON"  بدون نیاز به رایت اینجا را کلیک نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود تصاوير ماشين Cars Wallpapers 026

با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير ماشين در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جديدترين ماشين هاي دنيا را آماده کرده ايم.اين مجموعه تصاويراز کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد. براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود تصاوير ماشين Cars Wallpapers 026,
ارسال توسط محمد

دانلود تصاوير ماشين Cars Wallpapers 027

با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير ماشين در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا جديدترين ماشين هاي دنيا را آماده کرده ايم.اين مجموعه تصاويراز کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد. براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:دانلود تصاوير ماشين Cars Wallpapers 027,
ارسال توسط محمد

دانلود تصاوير موتور Motocycles Wallpapers 06

با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از موتورها را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد. براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Able2Extract

Able2Extract Professional 8.0.34.0  نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فرمت های اسناد به یکدیگر می باشد. اگر شما نیز به دنیال یک نرم افزار حرفه ای جهت تبدیل فرمت های اسناد به یکدیگر می باشید ما به شما عزیزان نرم افزار حرفه ای Able2Extract را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار قدرتمند با دارا بودن امکانات حرفه ای و بالا تبدیل فرمت های مختلف سند را به یکدگیر در بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان برای شما انجام می دهد. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل و reversioning حرفه ای فرمت های دیگر را انالیز کرده و تبدیل مورد نظر شما را انجام می دهد. به این ترتیب شما میتوانید PDF، XPS، HTML و یا سند TXT  را به آسانی به اکسل، ورد، پاورپوینت، MS تبدیل نمائید.این نرم افزار با حفظ طرح قالب فایل اصلی کار را برای کاربران خود آسان نموده است. به قطع در کار با این نرم افزار و دریافت ویزگی های ان شما شگفت زده خواهید شد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تبدیل دسته ای ، امکان مدیریت تصاویر، تبدیل سفارشی و تغییر اندازه فونت حداکثر سربرگ و پاورقی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود تقویم چهارده معصوم علیهم السلام
| دانلود تقویم چهارده معصوم علیهم السلام از میهن دانلود |

در پست امروز میهن دانلود قصد داریم تقویم چهارده معصوم علیهم السلام را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم، این تقویم نمونه ای از معرفی و ارزشهای اسلامی می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز تولید گردیده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی گردیده است که امکان نصب و اجرا بر روی تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز xp ، ویستا ، ویندوز 7  فراهم می سازد . در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده احادیث از 14 معصوم علیهم السلام به صورت روزانه ، از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer 10.02.05 نام یکی دیگر از نرم افزار شرکت نرم افزاری Ashampoo می باشد که جهت بهینه سازی و پاکسازی ویندوز مورد استفاده قرار میگرد. نسخه جدید این نرم افزار تغییرات کلی از نظر ابزار و بهین هسازی و ... داشته است که در عین خود قابل توجه می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی ریجستری وندوز خود را بهینه سازی و پاکسازی کرده و سرعت سیستم خود را بصورت قابل توجهی افزایش دهید. این نرم افزار با فراهم کردن محیط ساده و کاربر پسند این امکان را به کاربر داده است که عملکرد ابزار ها را به اسانی متوجه شده و بسته به نیاز های خود از انها استفاده نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن ابزار یکپارچه سازی ، امکان پاکسازی درایو ها ، بهینه سازی ریجستری ، افزایش سرعت ویندوز تا 500 درصد ، مدیریت Startup ، مدیرتی و بهین هسازی نرم افزار های نصب شده ، مدیریت اتصالات اینترنت، مسدود سازی ای پی ها اسپم ، نمایش اطلاعات سیستم ، آنالیز سیستم و رفع خاطاهای موجود و احتمالی ، امکان پشتیبانی گیری از اطلاعات و .... اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دانلود نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

DriverEasy

DriverEasy Professional 4.5.2.21601 نرم افزاری حرفه ای جهت جستجو و بروز رسانی درایور های سیستم شما می باشد. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا به اسانی درایور های قدیمی و حذف شده و یا از کار افتاده خود را بروز رسانی نمائید. تنها با چند کلیک ساده میتوانید جدید ترین درایور ها را دریافت نمائید. این نرم افزار با شناسائی درایور های موجود بر روی سیستم شما و تشخیص نسخه موجود به جستجو پرداخته و جدید ترین نسخه ها را برای دریافت شما اماده می نماید. و شما به راحتی میتوانید انها را دانلود نموده و سپس نصب نمائید.از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان دریافت جداگانه دریاور ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید درایور های هم چون کارت گرافیک,صدا,مادربرد,مودم,کنترل بازی و ... را دریافت نمائید.  در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Odin Password Secure Manager

Odin Password Secure Manager 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت رمز ها و رمزگذاری بر روی فایل های می باشد. حتما برای شما نیز پیش امده است که خواسته باشید بر روی فایل های و یا یادداشت های محرمانه خود رمز گذاری نمائید و یا اینکه رمز های خود را در این نرم افزار با امینیت نگهداری و مدیریت نمائید. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و ایجاد رمز های با امینیت بالا اماده نموده ایم. شما عزیازن با استفاده از نرم افزار Odin Password Secure Manager به اسانی میتوانید رمز های عبور خود را مدیرتی کرده ، بر روی فایل های محرمانه خود رمگذاری نمائید ، رمز عبور با امنیت از آن دریافت نمائید ، رمز های اینترنتی خود را در ان نگهداری و ... را انجام دهید. این نرم افزار با رمزگذاری پیشرفته داده های شما امینیت رمز ها و فایل های شما را چند برار می کند. تنها شما کافیست اطلاعات خود را به ان داده و دیگر نگران انها نباشید. علاوه بر سایر رمز ها شما میتوانید اطلاعات حساب بانکی خود را نیز در این نرم افزار بدون هیچ نگرانی نگهداری نمائید.  در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Click to download...

 

سریال آداخلی (قسمت یک)

مدت : 32  دقیقه
تولید سال 1389   مرکز آذربایجان غربی               

صفر جوان روستایی است که دل در گرو مهر دختری به نام قمر دارد و خانواده قمر به هر حال راضی به این وصلت می شوند اما قنبر برادر قمر مانع دیدار این دو  نامزد با هم می شود. فرمان دوست صفر است که می خواهد با او باجناق شود بنابراین با سعی دارد به صفر کمک  کند تا نامزدش را ببیند  صفر که از این وضع خسته شده با پیشنهاد فرمان به شهر میرود تا وضع مالی اش را روبه راه کند تا نظر خانواده زنش را جلب کند در شهر به مشاغلی می پردازند که هر بار برای آنها درد سر ساز است و همیشه پایشان به کلانتری کشیده......               

 

 

عوامل برنامه :

تهیه کننده : محسن خدابندهکارگردان : محسن خدابنده

 

کلمات کلیدی :


 
       

 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:سریال تلویزیونی اداخلی,
ارسال توسط محمد

latin-sms-hamidhira.jpg

امروزه پیامک ها نقش مهمی را در ارتباطات ایفا میکنند . یکی از استفاده  هایی که از این سرویس محبوب می شود فرستادن جک و اس ام اس های طنز است . مطمئنا شما نیز تا کنون چند باری به جستجوی جدیدترین پیامک ها پرداخته اید و حتی چندین نرم افزار بانک اس ام اس برای موبایل ساخته شده است . امروز شما را با نرم افزار بسیار جالبی آشنا خواهیم کرد که علاوه بر در برداشتن  جدیدترین اس ام اس ها چندین ویژگی بسیار قابل توجه نیز دارد . یکی از این  ویژگی ها لاتین بودن متن اس ام اس هاست . مطمئنا پیامک های لاتین (فینگلیش) هم برای خود طرفداران پروپاقرصی دارد . ویژگی دوم و مهم این نرم افزار  امکان ارسال اس ام اس های داخل برنامه بدون نیاز به تایپ آن ها می باشد و  سازگاری برنامه با گوشی های لمسی نیز از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار  جاوا می باشد. برای دریافت این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار جاوا پیامک لاتین,
ارسال توسط محمد

ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه در ۹۳ درصد رشته محل‌های این دانشگاه دانشجو بدون آزمون پذیرش می‌شود؛ افزود: برای۳۰ هزار رشته باقی مانده دانشجو از طریق کنکور سراسری (دولتی) پذیرش می‌شود. وی تصریح کرد: البته رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل همه رشته‌های پزشکی و شماری از رشته‌های غیر پزشکی است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه داوطلبان رشته‌های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه باید تا اواسط مرداد صبر کنند؛ افزود: به عبارت دیگر پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان کنکور سراسری در اواسط مرداد کسانی که در این آزمون شرکت کردند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون برای انتخاب رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر داوطلب در رشته‌های با آزمون ۲۰ رشته و در رشته‌های بدون آزمون ۴ رشته را می‌تواند انتخاب کند.

وی گفت: سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه و رتبه متقاضیان شرکت در رشته‌های با آزمون را در اختیار این مرکز قرار می‌دهد و ملاک پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون نمره کسب شده داوطلب در کنکور سراسری است. وی گفت: در رشته‌های بدون کنکور نیز معدل داوطلبان ملاک پذیرش است.

اقبالی افزود: حتی کسانی که در کنکور شرکت نکردند، اما متقاضی حضور در رشته‌های بدون آزمون هستند می‌توانند در اواسط مرداد ثبت‌نام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرقی بین مدارک تحصیلی رشته‌های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه از نظر کیفیت، اعتبار و حتی شهریه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش رشته‌های بدون آزمون در سال دو بار است افزود: مرحله اول این پذیرش در مرداد هر سال و مرحله دوم در آذر و دی است و پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز یک بار و از طریق کنکور سراسری انجام خواهد شد




ارسال توسط محمد

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دو روش پذیرش دانشجو در دوره کار‌شناسی، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ماده چهار قانون پذیرش دانشجو، شیوه پذیرش دانشجوی دوره کار‌شناسی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ دانشگاه‌ها به دو صورت انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس شیوه اول داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده‌اند و بر اساس نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند پس از انجام انتخاب رشته پذیرش آنان بر اساس ۷۵ درصد نمره آزمون و ۲۵ درصد سوابق تحصیلی دیپلم با تاثیر مثبت و اولویت کد رشته محل‌های انتنخابی انجام می‌شود.

توکلی ادامه داد: بر اساس شیوه دوم پذیرش داوطلبان فقط بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم برای حدود ۱۰ هزار رشته محل دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی و اولویت کد رشته‌ محل‌های انتخابی و دیگر ضوابط انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد انتخاب رشته محل‌های داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور ۹۲، گفت: بر این اساس این دسته از داوطلبان که پس از اعلام نتایج اولیه برای انجام انتخاب رشته مجاز می‌شوند، می‌توانند ۱۵۰ رشته محل را انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش به داوطلبان غایب، ‌افرادی که مجاز نشده‌اند و یا ثبت‌نام نکرده‌اند اشاره کرد و گفت: ‌این دسته از داوطلبان که متقاضی رشته‌های بدون آزمون هستند، می‌توانند ۱۰۰ رشته محل را در زمان انتخاب رشته انتخاب کنند.




ارسال توسط محمد

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی حاوی شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای سال تحصیلی آینده، نحوه انتخاب رشته، کد رشته محل‌های تحصیلی هر یک از گروه‌های آزمایشی از روز سه شنبه ۱۵ مرداد سال جاری بر روی سامانه سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: هر یک از دفترچه‌های انتخاب رشته در دو بخش به این شرح تهیه شده است، بخش اول حاوی ضوابط و شرایط و همچنین نحوه انتخاب رشته و پذیرش دانشجو، کد رشته محل‌های تحصیلی و غیره طبق آزمون سراسری سال جاری برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتیجه اولیه آزمون بر حسب مورد مجاز به انتخاب رشته از دوره یا دوره‌های خاصی هستند، تنظیم شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به بخش دوم دفترچه انتخاب رشته، اظهار داشت: بخش دوم حاوی کد رشته محل‌های تحصیلی که طبق سوابق تحصیلی دیپلم متوسطه (سال سوم آموزش متوسطه) پذیرش در آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گفته توکلی، انتخاب رشته‌های تحصیلی توسط سازمان سنجش آموزش کشور طی روزهای ۱۷ تا ۲۲ مرداد صورت می‌گیرد و سازمان سنجش تسهیلاتی را برای انتخاب رشته پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در نظر دارد قبل از انتخاب رشته توسط داوطلبان، طبق کارنامه نتیجه آزمون مذکور و به منظور راهنمایی بیشتر آنان در انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی، تسهیلاتی از جمله نرم افزارهای آموزشی به موقع در اختیار آنان قرار دهد.




ارسال توسط محمد

دانلود Cockos REAPER v4.261 نرم افزار ویرایش و میکس فایلهای صوتی

| نسخه جدید و مناسب با سیستم های 32 و 64 بیتی بر روی سایت قرار گرفت | | آخرین تغییرات تا 16/آبان/1391 |
در اين پست از وب سايت ميهن دانلود قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و... را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 37565
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین