محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Real-football-2011-Mob.jpg بازي جدید و بسيار زيباي Real football 2011 محصول جدید کمپانی Gameloft میباشد. در بین بازیهای فوتبال مخصوص موبایل این بازی از گرافیک و گیم پلی ویژه ای برخوردار است. اين بازي در ابعاد مختلف و مناسب براي تمام صفحه نمايش گوشيها جمع آوري شده است. براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:دانلود بازي جدید فوتبال Real football 2011 موبايل,
ارسال توسط محمد
دانلود Anime Studio Pro v9.0 نرم افزار طراحی انیمیشن های دو بعدی
| نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت | | آخرین تغییرات تا 15/آبان/1391 |
برای ساخت یک انیمیشن ساده الزامأ نیازی به استفاده از نرم افزارهای فوق پیشرفته و پیچیده و یک گروه متخصص طراحی انیمیشن نیست. گاهی می توانید این کار را تنها با استفاده از یک نرم افزار در رایانه خود تجربه کنید. Anime Studio نام نرم افزاری است که توسط شرکت Smith Micro تولید و روانه بازار شده است ، امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا با صرف کمترین زمان و هزینه ، انیمیشن دوبعدی طراحی کنید. این نرم افزار برای طراحان حرفه ای انیمیشن که خواهان امکانات مطلوب برای طراحی انیمیشن هستند و در عین حال می خواهند کمترین اتلاف وقت برای پردازش را داشته باشند ، ایده آل خواهد بود. نرم افزار دارای محیط کاربری کاملا قابل درک است و همچنین دارای یک آرشیو از کاراکترهای آماده ، تصاویر و اشیاء می باشد. افکت ها و ابزارهای بسیاری نیز وجود دارند تا در مراحل مختلف کار از آنها بهره مند شوید. یکی دیگر از موارد قابل توجه در مورد این نرم افزار امکان ذخیره خروجی به صورت فایل ویدیویی ، تصویر گرافیکی و یا فایل های فلش SWF است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

CyberLink PowerDVD Ultra

CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.3105.58 نام نرم افزاری حرفه ای و نام اشنا برای ارجی فیلم های دی وی دی می باشد. PowerDVD را یکی از بهترین نرم افزار های اجرای فایل های صوتی و تصویری میتوان نام برد. این نرم افزار با دارا بودن چندین قابلین نیاز کاربر را برای اجرای فایل های صوتی و تصویری رفع می نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار امکان اجرای فیلم های 3D و Blu-ray و HD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فیلم های خود را در بهترین کیفیت و وضوح و صدای عالی تماشا نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دارا بودن 8 کانال خروجی صدا میتوان نام برد ، که باعث توجه بیش از پیش کاربران شده است. نسخه جدید این نرم افزار با 60 قابلیت جدید وبهبود یافته همراه می باشدکه از جمله آنها میتوان به قابلیت نمایش تصاویر سه بعد ، امکان ضبط 3D TV ، امکان پخش Blu-ray 3D ، دارا بودن یوتیوب پیشرفته ، دارا بودن پد لمسی کنترل ژست ، امکان نمایش تصاویر در فرمت های گوناگون JPG / BMP / TIFF / RAW / PNG ، دارا لودن کتابخانه هوشمند رسانه ها و... تنها برخی از ویزگی های این نرم افزار حرفه ای می باشند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

DxO Optics Pro

DxO Optics Pro 8.3.0 Build 278 Elite نرم افزاری حرفه ای جهت کار با عکس و افزایش کیفیت تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت تصاویر خود را بالا ببرید . این نرم افزار با استفاده از انالیز لنز دوربین شما کیفیت تصویر را افزایش می دهد. فرقی نمیکند فردی اماتور یا حرفه ای باشید کار با این نرم افزار آسان و راحت می باشد و میتواند رضایت شما را جلب نماید. این نرم افزار با دارا بودن بهترین تنظیمات و بهترین ابزار زیبایترین و بهترین کیفیت وضوح را در تصاویر به شما می دهد. شما میتوانید تصاویر خود را بصورت یک دنیای واقعی ضبط نمائید چیزی که حتی با دوربین های تجاری نیز امکان پذیر نمی باشد! از قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی از دو فرمت معروف  jpg و RAW تصاویر می باشد. اپتیک این نرم افزار با دار بودن ابزار پیشرفته تنظیمات کنتراست و رنگ برای میاقبله با سخت ترین شرایط نوری بهترین قابلیت ها را به شما ارائه می دهد. از قابلیت های این نرم افزار قابلیت پردازش دسته ای تصاویر ، امکان تنظیم دستی تنظیمات ، تنظیم کیفیت تصاویر بر اساس دوربین و لنز ان ، تنظیمات حرفه ای کنتراست روشنائی و وضوح و ... می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود The Croods 2013 انیمیشن خانواده کرود | انیمیشن خانواده کرود با کیفیت 720p Web-DL | | دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |
| به دلیل برخی مشکلات ، انتشار این پست به طول انجامید. پوزش ما را پذیرا باشید |

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی کیفیت : TS, 720pفرمت : mkv
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 7.4 از 10
خلاصه داستان : اولین خانواده ماقبل تاریخ به یک سفر طولانی برای کشف ناشناخته ها و دنیای خارق العاده می روند که... جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:دانلود The Croods 2013 انیمیشن خانواده کرود,
ارسال توسط محمد

New_Theme_2010-.jpg GrayLines نام یک تم فوق العاده زیبا و شیک برای گوشی های دارای سیستم عامل سمیبین سری 60 ویرایش پنجم   همچنین برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین  سه میباشد.همان طور که در عکس فوق مشاهده میکنید تم GrayLines دارای  پک پس زمینه راه راه با خطوط قرمز با یک گرادیانت زیبا بوده که جلوه ویژه ای به تم  میدهد.آیکون ها نیز  بسیار با کیفیت هستند. دانلود در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:دانلود تم زیبای GrayLines,
ارسال توسط محمد

Facebook1.jpgفیس بوک یک شبکه اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می توان عکس و فیلم و ... را با دیگر دوستان خود به اشتراک گذاشت فیس بوک بیش از 500 میلیون کاربر دارد و به 40 زبان ازجمله فارسی ترجمه شده است.این تم برای طرفداران فیس بوکی آماده شده که بر روی گوشی های سیمبین سری 60 ورژن سوم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:دانلود تم فیس بوک برای نوکیا S60 V3,
ارسال توسط محمد
http://mihandownload.com/ali/SonyEricsson.Themes%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg
مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 22 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از : W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650 هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
3theme-sony-2.jpg مجموعه سه تم برای گوشی های سونی اریکسون هم اکنون از سایت بزرگ میهن دانلود آماده دریافت است.ویژگی بارز این تم ها گرافیک بالای آن است.رزولوشن این تم ها 240*320 میباشد و حجم کم این تم ها باعث میشود تا سرعت گوشیتان پایین نمی آید.این تم ها دارای اسکرین سیور نیز مبباشد. دانلود در ادامه مطلب...
 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:دانلود سه تم ویندوز برای سونی اریکسون,
ارسال توسط محمد

GoodSync Enterprise

GoodSync Enterprise 9.5.2.2 , امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات و یا مرتب سازی و همگام سازی فایل ها به عنوان بک امر مهم رایج در بین کاربران می باشد. GoodSync نام یکی دیگر از نرم افزار هائی می باشد که برای امر پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها از ان استفاده می شود. شما عزیازن با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید تا از اطلاعات خود بک اپ تهیه کنید و فایل های خود را با یکدیگر هماهنگ و مرتب سازید. این نرم افزار به طور خودکار شروع به تجزیه و تحلیل فایل های سیستم شما اعم از ایمیل ها ، عکس ها، فایل های صوتی و تصویری ، فایل های اسناد و دیگر فایل ها می کند و انها را با هم هماهنگ سازی میکند. یکی از ویژگی های این نرم افزار امکان پشتیبان گیری و همگام سازی فایل ها از راه دور و با اساتفاده از لب تاپ یا تلفن همراه و ... از طریق شبکه های محلی و یا با استفاده از FTP ، SFTP، WebDAV می باشد. این نرم افزار در هنگام همگام سازی فایل ها از یک رمز ترکیبی برای فایل های استفاده می نماید که این امر موجب بالا رفتن امنیت فایل هایتان می شود. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم هماهنگ سازی نو اورانه طرحی نو را به ارمغان اورده است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از ادامه مطلب دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

GoodSync Enterprise

Actual Window Minimizer 7.5.1 یک نرم افزار کاربردی جهت مدیریت حرفه ای پنجره های فعال ویندوز می باشد. حتما تا بحال شده است که تعداد زیادی از پنجره ها اعم از پوشه ها و برنامه ها را باز کرده باشید و تسکبارتان پر شده باشد از پنجره های باز و فعال ، و این شلوغی اذیتتان کرده باشد. نرم افزاری که در این پست اماده کرده ایم یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مینیمایز کردن پنجره های ویندوز می باشد. با استقاده از این نرم افزار شما تنها با یک کلیک میتوانید پنجره های خود را به windpws Try خود انتقال دهید . بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سار دکمه ها در گوشه پنجره های شما قرار میگیرد که با کلیک بر روی ان پنره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان windpws Try انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت windpws Try به عنوان یک ایکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به ان احتیاج داشته باشید میتوانید باز کرده و استفاده نمائید. این عمل به شما کمک می کند تا در فضای نوار وظیفه و دسکتاپ خود صرفه جوئی نموده و از انها به شیوه ای کارآمد تر استفاده نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نام کتاب: دانشنامه نقاشی جمع آوری: نامشخص تعداد صفحات: 600 فرمت کتاب: PDF زبان کتاب: فارسی
توضیحات: نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و دارای انواع خاصی است و همچنین قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند.  در کتاب دانشنامه نقاشی به معرفی تمام اساتید نقاشی جهان و اثرهای معروف آنها می پردازد. برای دانلود رایگان کتاب "دانشنامه نقاشی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:دانلود کتاب دانشنامه نقاشی,
ارسال توسط محمد
Shmessenger_3.2_hamidhira.jpgامروزه یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباط آنلاین نرم  افزار یاهو مسنجر میباشد که بی شک همه با آن آشنا هستند !اما تا به حال به  این فکر کرده اید که بتوانید در موبایل خود با دوستان خود چت کنید ؟
نرم افزار shMessenger این رویای شما رو به بهترین نحو ممکن برآورده خواهد  کرد . این نرم افزار که به صورت جاوا ساخته شده و از این رو در تمامی گوشی  های موبایل قابل نصب هست ، تمامی امکانات یاهو مسنجر رو دارا می باشد به  طوری که مطمئنا از دیدن این همه امکانات تعجب خواهید کرد . داشتن تمامی شکلک های محبوب یاهو مسنجر ، امکان فرستادن BUZZ ، امکان add یا ignor کردن افراد ! لیست دوستان دقیقا به همان شکلی که در یاهو مسنجر  تنظیم کرده اید ، امکان ایجاد کنفرانس ، تشخیص offline یا invisible بودن  افراد ، جستجو در بین افرادی که در اددلیست شما هستند ، داشتن صداگذاری های اختصاصی یاهومسنجر (هنگام Pm یا BUZZ فرستادن) ، دریافت و ارسال سریع پیام ها ، کم ترین هزینه برای ارسال و دریافت دیتا ، نمایش آواتار خود و دوستان ، آرشیو شدن متن پیام هایی که ارسال و یا دریافت میکنید ، ارسال فایل و .... از دیگر امکاناتیست که  این برنامه رو به یک برنامه ایده آل تبدیل کرده است . دانلود رایگان این برنامه به همراه آموزش استفاده در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:دانلود نرم افزار جاوا shMessenger,
ارسال توسط محمد

sms-rayegan-hamidhira.jpg

امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و ... هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود . سالانه در کشور ملیون ها پیامک ارسال میشود که این نشان از محبوبیت و استفاده ی بالا از این سرویس دارد . اگر شما هم از طرفداران پیام کوتاه و یا به اصطلاح اس ام اس باز باشید حتما با هزینه های ارسال پیامک آشنایی دارید . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزی بتوانید برای ارسال هر پیامک هزینه ای بسیار ناچیز پرداخت کنید ؟ به قدری اندک که بتوان آن را رایگان نامید ؟ نرم افزار های زیادی برای کاهش هزینه ی اس ام اس وجود دارد که اکثرا یا غیر قابل استفاده هستند و یا کار با آنها اذیت کننده است . امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با یک ایده ی جالب باعث رایگان شدن ارسال پیامک های شما خواهد شد . این نرم افزار که با استفاده از سرویس GPRS پیام کوتاه های شما را ارسال خواهد کرد به صورت جاوا (قابل نصب بر روی تمام گوشی ها) و با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی شده است .
برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:نرم افزار جاوا ارسال پیامک رایگان,
ارسال توسط محمد

WebcamMax

WebcamMax 7.7.3.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت وب کم می باشد. امروزه ارتباطات اینترنتی رو به افزایش می باشد، از این رو کاربران همه روزه به دنبال ازار جدید برای ارتباطات خود می باشند. ارتباط تصویری از وب کم یکی از رایج ترین ارتباطات دنیای مجازی می باشد. نرم افزاری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم نرم افزاری حرفه برای کار با وب کم می باشد که مجموعه ای از ابزار پیشرفته را در خود جمع کرده است.با استقاده از این نرم افزار شما میتوانید به وب کم خود افکت های زیبا و شگفت انگیز اضافه نمائید. همچنین این نرم افزار قابلیت استفاده بصورت پیش فرض در برنامه های کاربردی مانند ICQ, AIM, MSN, Camfrog, Skype, Paltalk, Yahoo, ANYwebcam, Stickam را دار می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به ظبط و ذخیره ویدیو اشاره کرد. میتوانید بعد از ظبط فایل مورد نظر را در شبکه های اجتماعی یا YouTube یا سایت شخصی خود منتشر کنید. همچنین از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار میتوان به دریافت همزمان چند تصویر و ضبط آنها اشاره کرد. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به وجود بیش از 1500 افکت پیش فرض ، قابلیت اضاه کردن متن های شناور و قاب حاشیه به وب کم خود ، قابلیت سوئیچ سریع بین وب کم مجازی و وب کم واقعی ، ضبط ویدئو ، قابلیت کنترل لرزش تصویر و ... می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نام کتاب: اعمال ماه مبارک رمضان نویسنده: انجمن علمی فرهنگی برسا تعداد صفحات: نامشخص فرمت کتاب: Java & EXE زبان کتاب: فارسی
توضیحات: اینبار نیز با یکی از کتاب های مورد نیاز و کاربردی در ماه مبارک رمضان در خدمت شما کاربران محترم میهن دانلود هستیم. این کتاب برای موبایل با فرمت Java و همچنین برای کامپیوتر با فرمت اجرایی EXE آماده شده است. کتاب شامل قسمت های مختلفی همچون سوره هایی از قران، ادعیه، زیارات، اعمال مشترک، اعمال مخصوص، شب های قدر، تقویم و ... می شود که تمامی نیازهای مسلمانان را در این ماه مبارک پوشش می دهد. برای دانلود رایگان کتاب "اعمال ماه مبارک رمضان" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:دانلود کتاب اعمال ماه مبارک رمضان,
ارسال توسط محمد

نام کتاب: زندگینامه امام علی (ع) از ولادت تا شهادت نویسنده: نامشخص تعداد صفحات: 175 فرمت کتاب: PDF زبان کتاب: فارسی
توضیحات: حضرت علی ( ع ) نخستين فرزند خانواده هاشمی  است که پدر و مادر او هر دوفرزند هاشم اند . پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبدمناف است و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبدمناف مي باشد. حضرت علی ( ع ) تا سه سالگی نزد پدر و مادرش بسر برد و از آنجا که خداوند مي خواست ايشان به کمالات بيشتری نائل آيد ، پيامبر اکرم ( ص ) وی را از بدو تولد تحت تربيت غير مستقيم خود قرار داد. ابن ملجم مرادی از خوارج متعهد قتل امام علی ( ع ) شد و در شب نوزدهم ماه رمضان همراه چند نفر در مسجد کوفه نشستند و ... هم اکنون کامل ترین زندگی نامه حضرت علی علیه السلام را برای کاربران محترم میهن دانلود آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد. برای دانلود رایگان کتاب "زندگینامه امام علی (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نام کتاب: اعمال شب های قدر نویسنده: نامشخص فرمت کتاب: PDF & JAR قابل نمایش : کامپیوتر - موبایل (جاوا) زبان کتاب: فارسی
توضیحات: مراد از قدر، تقدیر و اندازه‏گیرى است و شب قدر شب اندازه‏گیرى است و خداوند متعال دراین شب حوادث یک سال را تقدیر مى‏کند و زندگى، مرگ، رزق، سعادت و شقاوت انسانها و امورى ازاین قبیل را دراین شب مقدر مى‏گرداند. از جمع‏بندى چند آیه از قرآن کریم مى‏توان فهمید که شب قدر یکى از شب‏هاى ماه مبارک رمضان است. شب قدر منحصر در شب نزول قرآن و سالى که قرآن درآن نازل شد نیست ‏بلکه با تکرار سالها، آن شب نیز تکرار مى‏شود. یعنى درهر ماه رمضان شب قدرى است که درآن شب امور سال آینده تقدیر مى‏شود. در این شب دعا و اعمال مخصوصی وجود دارد که شدیداً توصیه میشود انجام دهیم. به همین خاطر اینبار کتاب اعمال شب های قدر هم به صورت پی دی اف و هم برای موبایل با فرمت جاوا آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان در این شب ها قرار گیرد. برای دانلود رایگان کتاب "اعمال شب های قدر" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:دانلود کتاب اعمال شب های قدر,
ارسال توسط محمد
 
نام کتاب: نهج البلاغه (بهمراه شرح وقایع)
شرح وقایع: ابن ابی الحدید
تعداد صفحات: 1133
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
 
توضیحات:
نهج‌البلاغه، مجموعه‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و اندرزهای (حکمت‌ها)ی علی ابن ابی‌طالب، امام اول شیعیان است. گردآورندهٔ نهج‌البلاغه، ابوالحسن محمد بن حسین موسوی معروف به سید رضی و شریف رضی است. اینبار برای کاربران محترم میهن دانلود نسخه کامل نهج البلاغه به همراه ترجمه و  شرح وقایع و توضیحات تاریخی آن توسط ابن ابی الحدید مفسر معروف نهج البلاغه است.
برای دانلود رایگان کتاب "نهج البلاغه (بهمراه شرح وقایع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود Flow Architect Studio 3D 1.7.3 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماری

Flow Architect Studio 3D یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی سه بعدی پلان های معماری می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تمامی نقشه کش ها , معماران و مهندسین عمران می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها نقشه های ساختمانی را به آسانی در برنامه طراحی کنید و بصورت سه بعدی آنها را مشاهده و سپس قسمت های مختلف را تکمیل کنید. این نرم افزار از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است که می تواند عملیات رندر را با سرعت زیادی انجام دهد و هرگز در زمان رندرینگ نرم افزار هنگ نخواهد کرد و زحمات شما به هدر نخواهد رفت. شما می توانید تمامی بخش خانه را در این نرم افزار بصورت سه بعدی طراحی کنید بطور مثال می توانید آشپرخانه را ترسیم کنید و سپس با ابزارهای موجود اقدام به طراحی دکوراسیون کرده و وسایل مربوطه را جایگزین کنید. همچنین می توانید پس از طراحی اولیه منزل اقدام به طراحی نمای داخلی و بیرونی منزل کنید و  با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید دیوراها , سقف , کفپوش و تمامی اجزاری ساختمان را تکمیل کنید و سپس به نمای داخلی و تکمیل کردن آشپزخانه , سرویس بهداشتی و مبلمان بپردازید و در نمای سه بعدی آن را مشاهده کنید و اگر از نقشه و طراحی خود راضی بودید آن را به مرحله اجرا در آورید. جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود Kingsoft Antivirus 2012 SP5.5 آنتی ویروس قدرتمند

Kingsoft Antivirus یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تشخیص و پاکسازی تمامی تروجان ها و ویروس ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا همیشه از سیستم خود محافظت کنید. چرا که این نرم افزار از فن آوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و عملکرد بسیار سریع دارد و می تواند تمامی تروجان ها و ویروس هایی که سبب آسیب رساندن و سرقت اطلاعات از درون سیستم شما می شوند را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار می تواند تمامی بدافزارها , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی مختلف , روکیت ها , کرم ها و سایر ابزاری که ممکن است به شما آسیب بزند را با سرعت باور نکردنی شناسایی کند و سپس آنها را حذف کند و در زمان جستجو سبب کند شدن سیستم شما نشود. جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Email_Recovery_v1.0.2.1_[www.MihanDownload.com].jpgگاهی ممکن است به دلیل حجم بسیار زیاد ایمیل ها اقدام به حذف آنها نمایید  که در میان احتمال حذف ناخواسته چند ایمیل بسیار مهم خیلی دور از انتظار  نیست. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم  میتواند ایمل های حذف شده را بازیابی کند. نرم افزار Email Recovery نرم  افزاری ساخت شرکت WGXe می باشد که قادر است ایمیل های حذف شده را بازیابی  کند. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید ایمیل هایی با  فرمت dbx و pst را که به صورت ناخواسته از دست داده اید را بازیابی و یا  تعمیر کنید و به Inbox خود بازگردانید. همچنین این برنامه علاوه بر بازیابی ایمیل های پاک شده  قادر است تا فایل هایی را که به صورت اشتباه از  هارد کامپیوتر و سایر حافظه ها مانند فلش مموری و رم موبایل از دست داده  اید را بازیابی نماید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل Mozilla Thunderbird 5.0 Final
برای استفاده از سرویس های ایمیل راه های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از طریق مرورگر وب خود به وبسایت ارائه دهنده سرویس ایمیل مراجعه نمایید و ایمیل های خود را مطالعه و یا به شخصی ایمیل ارسال کنید. همچنین می توانید از طریق نرم افزاری چون Outlook که از جمله محصولات شرکت مایکروسافت است به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنید. اما در این میان نرم افزاری چون Thunderbird برای اینکار وجود دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. دانستن نام کمپانی سازنده این نرم افزار کافی است تا بدانید با یک نرم افزار با محیط  کاربری ساده و قابلیت های عالی رو به رو هستید. Mozilla کمپانی است که این نرم افزار را تولید و روانه بازار کرده است و همگان این شرکت را با مرورگر معروف و پرطرفدارش Firefox می شناسند. این نرم افزار به سادگی به شما امکان ارسال و دریافت ایمیل را می دهد و در کنار آن امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Driving_Rules.jpgاین نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد.از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن .امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهمتر از آن سازگاری با 90% گوشی های موبایل اشاره نمود.برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار File Expert Pro 6.0.0 فایل منیجر آندروید

 

دانلود نرم افزار File Expert Pro 6.0.0 فایل منیجر : یکی از قوی ترین مدیریت های فایل میباشد . شما به کمک این نرم افزار میتوانید تمامی فایل های خود را مدیریت کنید همچنین میتوانید انواع فایل های فشرده را باز و یا مشاهده کنید . امکانات بسیار زیادی این نرم افزار به شما میدهد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 37663
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین