محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

ابرماه روز ۲۳ ژوئن ( ۲ تیر ماه) جدا از این که منظره زیبایی رغم می‌زند، چندین افسانه و شایعه درباره ایجاد فجایع طبیعی از جمله زلزله، سونامی، سیل، طوفان و گردباد را نیز برای مردم ساده لوح به همراه می‌آورد.

در روز مشخص شده ماه بزرگتر و روشن‌تر بوده و بیش از هر زمان دیگری به زمین نزدیکتر می‌شود. فاصله ماه از زمین میانگین فاصله ماه تا زمین ۳۸۴۴۰۲ کیلومتراست که قرار گیری آن در مدار حضیضی ماه را به زمین نزدیکتر می‌کند



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است ! شرکت Apple نسخه ۴٫۰٫۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۴ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

براي‌ كليه خواهران‌ و برادراني كه‌ درآزمون‌ سراسري‌ سال 1392 ثبت‌ نام‌ نموده‌ اند، بدين‌ وسيله‌ به‌اطلاع‌ مي‌رساند آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه آزمايشي علوم رياضي و فني در صبح پنج شنبه 6/4/92، داوطلبان گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر پنج شنبه 6/4/92، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه 7/4/92، داوطلبان گروه آزمايشي زبانهاي خارجي در بعدازظهر جمعه 7/4/92 و گروه آزمايشي علوم انساني در صبح شنبه 8/4/92 در 358 شهرستان و بخش مختلف كشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد.‌كارتهاي‌ شركت در آزمون ‌ براي‌ كليه‌ داوطلبان‌ آزمون‌ سراسري‌سال 1392 از روز يكشنبه 2/4/92 لغايت روز چهارشنبه 5/4/92 براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» اين‌ اطلاعيه‌ بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجودنقص احتمالي مي‌بايستي "مطابق بند «ب» اين اطلاعيه" به حوزه هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمايند



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
ارسال توسط محمد

 

مبحث هندسه مختصاتي و مقاطع مخروطي از مبحث‌هاي مهم درس رياضي تجربي محسوب مي‌شود.

دانش‌آموزان براي يادگيري نکته‌هاي اين مبحث سؤال زيادي دارند.

در فايل پيوست نکته‌هاي مهم اين مبحث به خوبي طبقه‌بندي و آموزش داده شده است.

 
فایل های ضمیمه
PDFنمایش
هندسه مختصاتي
 



ارسال توسط محمد

 

این بازی که سایت دانلودها برای کاربران عزیز قرار داده همانطور که از اسم آن پیداست بازی والیبال است که دارای گرافیک بالایی می باشد. همچنین حرکات و شبیه سازی های انجام شده در این بازی بسیار طبیعی می باشند. با وجود حجم نسبتا بالا دانلود این بازی به صرفه می باشد و از دانلود کردن آن پشیمان نخواهید شد البته اگر به ورزش والیبال علاقه داشته باشید. نکته قابل توجه این بازی حضور تیم ملی ایران در این بازی می باشد که برای ما ایرانیان انجام این بازی را دو چندان جذاب می کند.

 

volybol بازی مهیج والیبال International Volleyball 2009

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:بازی مهیج والیبال International Volleyball 2009,
ارسال توسط محمد

 

نسخه ی قبل سری NBA 2K واقعا بی نظیر بود. گیم پلی ای جذاب و لذت بخش که به آن عادت کرده ایم ، گرافیکی با انیمیشن روان و آشنا و در کل همه ی چیزهایی که یک بازی بی نظیر به آن نیاز دارد را در ۲K10 دیدیم. هنوز هم وقتی پای این بازی می نشینم و از چپ و راست دانک می زنم ، احساس می کنم اولین باری است که NBA 2K10 را بازی کرده ام و هر بار با شگفتی خاصی با تیم مورد علاقه ام، کلیولند کوالیرز، بازی می کنم . با خوشحالی باید بگوییم نسخه ی جدید نیز هنوز کاملا شگفت انگیز به نظر می رسد و البته برخی از اشکالات اساسی بازی نیز رفع شده اند . یکی از مشکلات اعصاب خورد کن بازی این بود که نمی توانستید جلوی برخی از حرکات بازیکنان را بگیرید . برای مثال هنگامی که بازیکنی برای دانک زدن به هوا بلند می شد ، تقریبا نمی شد او را بلاک کرد . به عبارت دیگر شما نمی توانستید مانع از اجرای انیمیشن از پیش طراحی شده ی حرکت بازیکن باشید . خوشبختانه این جور چیزها دیگر از بازی حذف شده اند و NBA 2K11اندکی از آن حالت سینمایی خود فاصله گرفته و به یک بازی NBA واقعی بسیار نزدیک تر شده است .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

nba2k11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11,
ارسال توسط محمد

بازی ماشین سواری پرهیجانی که در خیابان های شهر لوس آنجلس در حال وقوع است جایی که تمامی رانندگان بی قانون در آنجا جمع می شوند! در این بازی سریعترین ماشین ها جدید و روز با هم به مسابقه می پردازند تا پادشاه جدید خیابان های لوس آنجلیس را مشخص کنند! شما به عنوان راننده یکی از 10 اتومبیل مطرح این بازی هستید که در حین مسابقه یا بعد آن قادر به تعمیر و یا آپگرید خودرو خود هستید.هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت بزرگ یک موبایل دریافت کنید.

 

بازی کامپیوتری ماشین سواری

توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی FIFA 13,
ارسال توسط محمد

 

بازی London 2012

دانلود بازی London 2012: The Official Video Game of the Olympic + کرک

*** نسخه فشرده شده BlackBox همراه با کرک FLT ***

بازی کامپیوتر رسمی مسابقات ورزشی المپیک لندن 2012 به کاربران امکان خلق لحظات تاریخی ورزش و بدست آوردن شهرت را به همراه تجربه هیجان این مسابقات بزرگ و عظیم را می دهد. بیش از 30 بازی از مسابقات المپیک در این بازی جای داده شده است که بازیکنان باید برای بدست آوردن مدال طلا در آنها تلاش کنند. حتی می توانید به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان از کشورهای دیگر نیز مسابقه داده و در جدول رده بندی جهانی این بازی قرار گیرید.

امکانات :
- رسیدن به طلا : بیش از 35 مسابقه ورزشی که می توانند هیجان را به بازیکنان منتلق کنند.
- راه های بیشتری برای مسابقه : تعداد زیادی از بازی های ورزشی در حالات مختلف شامل بازی های المپیک، حالت بازی عادی، حالت بازی آنلاین و یا بازی تفریحی در این بازی جای داده شده اند.
- مسابقه برای بدست آوردن مدال طلا : با رقابت آنلاین می توانید مسیر خود را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی جهانی هموار کنید و کشور خود را در جدول رده بندی در مکانی بالا مشاهده کنید.
- تجربه ای منحصر به فرد از بازی های المپیک به همراه گزارش عالی، گرافیک واقع گرایانه و منحصر به فرد و نمایش به سبک تلویزیون
- و ...

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Quad Core i5 2.4 GHz
RAM: 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista / 7
VGA: graphic card 512 MB (GeForce 8800 GT or better
HDD: 10 GB HDD
OS: Vista / 7



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی المپیک لندن 2012برای PC,
ارسال توسط محمد

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 ,
ارسال توسط محمد

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 ,
ارسال توسط محمد

. به انواع مبهم در محاسبه‌ي حد توجه داشته باشيد.

2. براي استفاده از قضيه‌ي هوپيتال به علامت‌هاي «-» و «+» پشت جمله‌ها توجه کنيد.

ميلاد تجويدي، رتبه‌ي 8 کشور از تهران

3. اولين نکته‌اي که در حد بايد به آن توجه کرد قابليت ميل کردن x به x0 است؛ يعني دامنه‌ي تابع، اولين چيزي است که بايد آن را کنترل کرد.

4. هر تابعي در دامنه‌ي خود پيوسته است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تمام سوالات آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) و آزمون‌های اختصاصی (دفترچه شماره ۲) در هر پنج گروه آزمایشی شخصی‌سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام داوطلبان، روی جلد دفترچه‌ها قید می‌شود.

وی افزود: این دفترچه‌ها دارای تنوع نیز بوده و در انواع A، B، C و D تقسیم می‌شود..



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

شاید یکی از اشتباهاتم نداشتن خلاصه‌نویسی بود. این کار برای کسی که نیاز به جمع‌بندی مباحث دارد، خیلی مفید است. به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم در این فرصت باقیمانده تا جایی که می‌توانند از برخی دروس خلاصه‌نویسی کنند. دانش‌آموزان سال‌های دوم و سوم هم بهتر است باحوصله شروع به تهیه خلاصه‌نویسی کنند و این موضوع را مدنظر داشته باشند که ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی بذرافشان معاون سازمان امور دانشجویان در نشست خبری صبح امروز در سازمان امور دانشجویان کشور در رابطه با آئین‌نامه‌های جدید توسعه ورزش‌های همگانی در دانشگاه‌ها، گفت: برای موسسات غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی مجوز دریافت شهریه‌ای صادر شده که بتواند خدمات دانشجویی فرهنگی و ورزشی به دانشجویان ارائه کند، این مجوز‌ها با شرایط خاصی صادر می‌شود و ۶ تا ۷ شرط جدی دارند که از بین حدود ۴۰۰ موسسه غیر انتفاعی تاکنون ۱۱۱ موسسه توانسته‌اند مجوز دریافت این شهریه را بگیرند.

وی افزود: این شهریه تا سال گذشته مبلغ ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان بود که این مبلغ در سال ۹۲-۹۳ به ۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است که البته باید تاکید کنیم خدمات ارائه شده به مراتب بیشتر از مبلغی است که دریافت می‌شود. ضمن اینکه در این خدمات تاکید ویژه‌ای بر ارائه خدمات مشاوره‌ای برای دانشجویان داشته‌ایم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

جدیدترین بخش اضافه شده به آناتومی بدن انسان تنها ۱۵ میکرون ضخامت دارد، اما کشف آن باعث می‌شود تا جراحی چشم آسان‌تر و امن‌تر شود. دکتر هارمیندر دوا، استاد دانشگاه ناتینگهام اخیرا لایه جدیدی در قرنیه چشم انسان کشف کرده است و آن را لایه دوا (Duas Layer) نامیده است.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:عضوی جدیدی در بدن انسان کشف شد ,
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 37681
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین