محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

دانلود والپیپر حیوانات – Animals Wallpaper با کیفیت HD

والپیپر حیوانات - با کیفیت فوق العاده بالا - HD

Animals Wallpaper - HD

امروز در سایت عصر دانلود برای شما مجموعه زیبایی متشکل از 50 والپیپر با موضوع حیوانات آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم با این پک جلوه زیبایی به صفحه پس زمینه دسکتاپ خود ببخشید. کیفیت تصاویر هم بالا و در حد HD بوده و ابعاد پس زمینه ها 1200*1920 می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار رساله مراجع تقلید برای موبایل

رساله مراجع عظام تقلید

ویژه اندروید و جاوا

همینک برای شما نرم افزار جامع رساله ی 14 تن از مراجع تقلید مطرح را آماده دانلود کرده ایم. این برنامه هم برای اندروید و هم برای گوشی های جاوا آماده شده است.

شامل رساله ی مراجع:

-       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سیّد على حسینى خامنه‌اى (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید علی حسینی سیستانی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ محمد تقی بهجت (ره) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ میرزاجواد آقا تبریزی (ره) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید روح الله موسوی خمینی (ره) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید صادق حسینی شیرازی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید محمود حسینی شاهرودی (مدظلّه) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ سید محمد صادق روحانی  (مدظلّه) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ علی صافی گلپایگانی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ حسین مظاهری (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ حسین نوری همدانی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ وحید خراسانی (مدظلّه) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ ناصر مکارم شیرازی (دام ظله) -       آی‍ه‌ال‍ل‍ه‌‌ال‍ع‍ظم‍ی‌ ح‍اج‌ عبد الکریم موسوی اردبیلی (دام ظله)



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود فارسی ساز آفیس 2013 – Office 2013 Persian Language

دانلود فارسی ساز آفیس 2013

Office 2013 Persian Language Interface Pack x86/x64

امروز بسته ی فارسی ساز نرم افزار آفیس 2013 را برای شما آماده دانلود کرده ایم. با استفاده از این رابط زبان می توانید منو ها و برخی از قسمت های اصلی نرم افزار های آفیس را فارسی کنید. این پک ویژه فارسی سازی موارد زیر است :

- مایکروسافت آفیس اکسل 2013

- مایکروسافت آفیس پاورپوینت 2013

- مایکروسافت آفیس اوت لوک 2013

- مایکروسافت آفیس ورد 2013

- مایکروسافت آفیس وان نوت 2013



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود بازی تخریب با ماشین سنگین – Monster Truck Destruction

بازی کم حجم و مهیج تخریب با کامیون های هیولا

Monster Truck Destruction

Monster Truck Destruction بازی نبرد و مسابقات به سبک ماشین های سنگین است. این بازی با حجم کمی که دارد بسیار مهیج است و می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم خود کند. اگر می خواهید از راندن ماشین های سنگین و نابود کردن ماشین ها لذت ببرید پیشنهاد میکنیم بازی که امروز برای شما آماده کرده ایم را تست کنید. شما در این بازی وارد محیطی میشوید که ماشین های سنگین را می رانید و برای امتیاز گیری و پیروزی در بازی باید تمام موانع موجود روبرویتان را با ماشین های بزرگ خود منهدم کنید. با نابود کردن موانع و سایر ماشینها در این بازی ، به مراحل بالاتر و ماشین های جدیدتر دست می یابید که می توانید از آنها نیز برای انهدام مجدد موانع جدید استفاده کنید !

این بازی که در سال 2013 عرضه شده است ، سیستم و گرافیک بالایی هم لازم ندارد و روی اکثر سیستم ها قابل اجرا شدن است. ویژگی هایی که بازی را لذت بخش تر می کند ، شبیه سازی جالب و پیشرفته ای است که روی صحنه ها و اشیای داخل بازی شده تا محیطی هیجانی تر را ایجاد کنند. اسکرین شات های این بازی نیز در ادامه مطلب برای شما آماده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود آنتی ویروس ای وی جی – AVG AntiVirus 2013

آنتی ویروس قدرتمند اِی وی جی 2013

AVG AntiVirus 2013 3345a6382

آنتی ویروس AVG یکی از بهترین و قدرتمند ترین انتی ویروس های موجود می باشد که متعلق به شرکتی از جمهوری چک است.افراد زیادی در سراسر جهان برای حفاظت از سیستم خود از این انتی ویروس استفاده می کنند. این شرکت سعی داشته هر ساله با افزودن ویژگی های جدید به این نرم افزار رضایت مشتریان خود را جلب کند.آنتی ویروس AVG با اشغال کردن حجم بسیار کمی از سیستم شما و با سرعت بالا می تواند سیستم شما را در مقابل ویروس ها ،تروجان ها و هر ابزار مخرب حفاظت کند.لازم به ذکر است که این انتی ویروس تمامی راه های الوده شدن سیستم را با جدیدترین روش ها و تکنولوژی را کنترل می کند.

قابلیت های این انتی ویروس :

- اپدیت سریع

- استفاده اسان

- پشتیبانی انواع ویندوز ها

- دارای اخرین تکنولوژی برای مقابله با ابزار ها مخرب

و …



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:دانلود آنتی ویروس ای وی جی – AVG AntiVirus 2013,
ارسال توسط محمد

دانلود تصاویر پس زمینه ویندوز هشت – Windows 8 Wallpaper Pack

دانلود تصاویر پس زمینه ویندوز هشت

Windos 8 Wallpaper Pack

همانطور که تجربه کردید ، استفاده از والپیپر های زیبا و جذاب ، به دسکتاپ شما طراوت خاصی می بخشند . در این بخش تعداد 14 عدد تصویر پس زمینه ویندوز 8 را آماده دانلود کرده ایم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار آپدیت خودکار درایورها – Driver Genius PRO

نرم افزار آپدیت خودکار درایورها

Driver Genius PRO 12.0.0.1328

تعداد قابل توجهی از سخت افزار ها شما را ملزم به نصب درایور خود برای نصب شدن روی ویندوز و سیستم تان می کنند. آپدیت و به روز بودن این درایور ها از اهمیت بالایی برای سخت افزار شما برخوردار است. با استفاده از نرم افزار Driver Genius PRO شما دیگر نیاز نیست بصورت دستی درایور های جدید را برای بررسی نسخه های جدید سرچ کنید. شما می توانید با چند کلیک ساده درایور خود را بصورت خودکار با این نرم افزار بروز رسانی کنید. البته لازم است قبل از بروز رسانی درایور خود ، از نسخه درایور قبلی بکاپ تهیه کنید تا در صورت بوجود آمدن مشکل بتوانید براحتی مشکل را برطرف سازید. قابل ذکر است این نرم افزار از هزاران درایور پشتیبانی می کند و دیتابیس بروزی دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود Adobe Reader X – نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

Adobe Reader X V11.0.2

Adobe Reader X جدید ترین نرم افزار معرفی شده برای مشاهده اسناد PDF می باشد. Adobe Reader X نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مشاهده – چاپ و کار با اسناد پی دی اف است که قابلیت جدیدی هم برای آپلود فایل ها در سایت سازنده دارد. با این نرم افزار می توانید فایل های خود را پس از عضویت در سایت adobe به اشتراک بگذارید. همچنین با نصب این نرم افزار ؛ Adobe Air نیز برای شما نصب خواهد شد. ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Reader X به شرح زیر است :

-  ارتباط با وب سایت آکروبات

-  کاملاً رایگان بدون نیاز به کرک

-  مشاهده آسان و پرسرعت اسناد PDF

-  سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز 7

-  امکان چاپ اسناد PDF

- و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی – درمان گیاهی

کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی

 

گیاهان دارویی گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آنها حاوی مادهٔ مؤثره‌است. این ماده که کمتر از۱٪ وزن خشک گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی مؤثر بر موجودات زنده‌است. همچنین کاشت، داشت و برداشت این گیاهان به منظور استفاده از مادهٔ موثرهٔ آنها انجام می‌گیرد.

اگر نحوهٔ آماده‌سازی داروهای گیاهی و تحویل آنها به مردم به نحو صحیح انجام نگیرد خواص درمانی گیاه از بین رفته یا تقلیل می‌یابد که این امر موجب عدم تأثیر گیاه در درمان بیماری می‌گردد.

از مواردی که باعث کاهش اثر بخشی گیاه می‌گردد:

  • کشت در زمینی که از نظر مواد خاص مورد نیاز گیاه، دچار کمبود باشد.
  • عدم مبارزهٔ صحیح با آفات و بیماریهای گیاهان دارویی کشت شده که اغلب موجب کاهش مواد مؤثر گیاه یا تغییر نسبت ترکیبات مفید گیاه می‌گردند.
  • رعایت نکردن زمان مناسب برداشت (برحسب وضعیت هوا و ساعات روز)
  • خشک کردن گیاه در شرایط نامناسب (از نظر درجه حرارت، مدت زمان خشک کردن یا سرعت خشک کردن و…)
  • عدم نگهداری صحیح و بسته‌بندی مناسب (فرّار بودن برخی ترکیبات، آلودگی گیاه برداشت شده به قارچ یا باکتری و…)
  • تقلبات دارویی (برخی از اوقات به‌عمد یا غیرعمدی، گیاهی به‌عنوان گیاه دیگر به صرف داشتن ظاهر مشابه فروخته می‌شود و این مسأله علاوه بر اینکه در سطح گونه گیاهی – به فراوانی – اتفاق می‌افتد، گاهی در حد جنس گیاه نیز صورت می‌گیرد)


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار LINE – برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

LINE v3.6.0 - Android & IOS

LINE نرم افزاری فوق العاده است. LINE به شما کمک می کند تا در هر جای دنیا که هستید ؛ از خدمات رایگان تماس استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار کاربردی میتوانید به هر کسی که نرم افزار را در گوشی خود نصب کرده است زنگ بزنید یا اس ام اس کاملاً رایگان بفرستید. کیفیت صدا در این روش از روش معمول (GSM) بالا تر بوده و کاملاً رایگان می باشد. همینک می توانید این نرم افزار کاربردی را برای سیستم اندروید و IOS از وب سایت عصر دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود وایبر – Viber نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان - ویبر

Viber

Viber نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای کسانی است که می خواهند از خدمات تماس رایگان و پیامک رایگان استفاده کنند !

با استفاده از نرم افزار وایبر شما قادرید پیامک رایگان ارسال کنید یا تماس رایگان با فرد مورد نظر تان داشته باشید. فقط کافی است با استفاده از موبایل به WiFi یا 3G اینترنت متصل شوید تا این نرم افزار ارتباط را بطور اتوماتیک برقرار کند. این برنامه نیاز به یوزر و رمز هم ندارد و از طریق شماره تلفن فرد مورد نظر می توانید با وی ارتباط رایگان برقرار کنید. لازم به ذکر است برای ارتباط تماس ها این نرم افزار باید همیشه روی گوشی دو طرف اجرا باشد.

ویژگی های کلی نرم افزار وایبر :

-  بدون هزینه های مخفی

-  بدون هزینه های بین المللی برای تماس های خارج از کشور

-  اعلام تماس های ناموفق

-  کیفیت مناسب صدا

-  بدون آگهی های تبلیغاتی و رایگان

-  بدون نیاز به ثبت نام و نام کاربری و رمز عبور جهت فعال سازی

-…



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود بازی کلاه قرمزی اندروید

بازی کلاه قرمزی برای اندروید

Kolah Ghermezi Game

حتما شما هم از سال های بسیار پیش با این عروسک جذاب همراه بوده اید و اجرا های این مجموعه را دنبال کرده اید … همینک یک بازی فوق العاده زیبا از کلاه قرمزی آماده دانلود کرده ایم. در این بازی شما باید به کلاه قرمزی کمک کنید تا هفت سین خود را جمع آوری کند . از ویژگی های کلیدی این بازی زیبا می توانیم به کیفیت بالا (HD) آن و سه بعدی بودن بازی اشاره کنیم . همینک میتوانید این بازی را از سایت عصر دانلود دانلود کنید .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:دانلود بازی کلاه قرمزی اندروید,
ارسال توسط محمد

دانلود پلیر فایل های صوتی و تصویری – QuickTime Pro

پلیر قدرتمند فایل های صوتی و تصویری - کوییک تایم پلیر

QuickTime Pro 7.7.4

کوئیک‌تایم (QuickTime)‏ نرم‌افزار پخش‌کننده چند رسانه‌ای است که توسط شرکت اپل توسعه یافته‌است.

این نرم‌افزار قادر به مدیریت فرمت‌های دیجیتال ویدیو، تصویر، صدا و تصاویر پانوراما است. نسخه کلاسیک کوئیک‌تایم برای ویندوز اکس‌پی و مک اواس ده لئوپارد و نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل‌ها موجود است.نسخه اخیر کوئیک‌تایم ایکس، برای سیستم‌عامل‌های اسنولئوپارد، لاین و مونتین لاین موجود است.

ویژگی های کلی نرم افزار QuickTime :

-  پشتیبانی از ده ها نوع فایل های صوتی و تصویری

-  تنظیمات حرفه ای و کامل برای انواع سلیقه ها

-  امکان ذخیره ویدیو ها از وب سایت ها

-  انعطاف بالای نرم افزار در عملکرد

-  امکان ضبط صوت

-  تبدیل فایل های رسانه ای مخصوص آیپاد

-  حالت نمایش اسلایدی رسانه



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار انتخاب رشته آندروید – Entekhab Reshteh

نرم افزار انتخاب رشته مخصوص آندروید

Entekhab Reshteh

نرم افزار آماده شده می تواند کمک شایانی به تمامی افرادی کند که نیازمند مشاوره و معرفی رشته های موجود هستند. این نرم افزار برای اندروید آماده شده و قابل اجرا روی اندروید بالاتر از ورژن 2.3 می باشد. این نرم افزار انواع رشته ها را کارشناسانه بررسی کرده و به تجزیه و تحلیل و سطح توانایی های مورد نیاز هر رشته می پردازد. همینک می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت عصر دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 37624
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین