محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه ۷ این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0 تبدیل پرینت های خود به PDF با Avanquest Expert PDF Professional v 7.0.1370.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

DVD X Player اولین نرم افزار پلیر DVD بدون محدودیت منطقه ای در دنیا می باشد. کدهای منطقه ای DVD ، تکنیک هایی برای مدیریت حقوق دیجیتال هستند که برای منتشر کننده های فیلم طراحی شده اند تا روی جنبه های مختلف پخش شامل محتوا، تاریخ انتشار و قیمت بر اساس منطقه مورد نظر، کنترل داشته باشند. DVD X Player هیچ گونه قفل منطقه ای را در نظر نگرفته و به شما امکان مشاهده تمامی فیلم ها از تمامی مناطق شش گانه جهان را می دهد. بدین ترتیب نیازی نیست که درایو DVD را هک کنید، که کاری بسیار خطرناک نیز می باشد. DVD X Player از امکان macrovision-free نیز پشتیبانی کرده که به شما امکان مشاهده دی وی دی ها از طریق خروجی تلویزین بدون محدودیت را می دهد. همچنین شما از طریق آن می توانید به سادگی هشدارهای FBI ابتدای فیلم را کنار بزنید. چهت دانلود نرم افزار پخش فیلم های DVD به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نرم افزار آسان و جالبی می باشد که توسط آن می توانید به صورت مستقیم برروی کامپیوتر خود کانال های تلویزیونی سراسر دنیا را مشاهده کنید.این نرم افزار به شما اجازه می دهد که از کانال های مورد علاقه ی خود یک پلی لیست بسازید تا زودتر بتوانید به آن ها دسترسی یابید.جست و جو برای کانال ، پشتیبانی از برنامه نویسی LUA ، ضبط کانال ، سفارشی کردن دکمه های میانبر ، ضبط تا ۸ کانال به صورت همزمان ، پخش فایل های ویدئویی به صورت همزمان با جریان از ویژگی های این نرم افزار می باشد.این برنامه برای نمایش کانال ها به ارتباط اینترنتی احتیاج دارد.

برای دانلود این برنامه ی رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

مشاهده ی حرفه ای کانال های تلویزیون با SimpleTV 0.4.6

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Hot Virtual Keyboard 8.0.2.0

دانلود نرم افزار کیبورد مجازی Hot Virtual Keyboard

 

 

Hot Virtual Keyboard صفحه کلید مجازی با ویژگی های پیشرفته برای تایپ کردن سریع تر، آسان تر و دقیق تر است . همچنین این نرم افزار برای استفاده از نمایشگرهای صفحه لمسی مانند Tablet PC, UMPC, Panel PC, Car PC, Touchmonitor, Kiosk نیز مناسب است. دکمه های قابل برنامه ریزی برای انجام عملیات های معمول مانند کپی کردن و چسباندن متن , کلید برای راه اندازی برنامه های کاربردی, تکمیل خودکار کلمه با تایپ کردن سریع تر و دقیق تر از همیشه, پشتیبانی از زبان های متعدد و طرح بندی صفحه کلید , توانایی یکپارچه سازی صفحه کلید مجازی به سیستم های دیگر, پشتیبانی از صفحه لمسی در ویندوز 7 و ... از ویژ گیهای این نرم افزار است.


 

دانلود با لینک مستقیم

 

دانلود با لینک کمکی

 

حجم فایل: 5 مگابایت




ارسال توسط محمد

گوگل ارت

 

دانلود گوگل ارث Download Google Earth 6

 

دانلود آخرین ورژن از نرم افزار گوگل ارث نسخه 6 با لینک مستقیم از بیت سافت، اینستالر گوگل ارث 6 در حجم 555 کیلوبایت میباشد که بعد از اجرا توسط شما، اینستالر خود را تکمیل خواهد کرد و حجم گوگل ارت 13.7 مگابایت میشود که فایلهای تکمیلی از سرورهای گوگل بارگیری میشود، یعنی ابتدا شما فایل اینستالر را از طریق لینک دانلود زیر در کامپیوتر خود ذخیره میکنید و بعد از اجرای فایل اینستالر میبایست چند دقیقه صبر کرده تا نرم افزار گوگل ارث 6 خود را تکمیل نماید و حجم آن به 13.7MB افزایش پیدا کند.

 

دانلود گوگل ارث Download Google Earth 6

 

جدید ترین نسخه گوگل ارت 2013 در صفحه زیر قرار گرفت:

 

دانلود گوگل ارث 2013




تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:دانلود گوگل ارث Download Google Earth 6,
ارسال توسط محمد
دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012

 
.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نسخه تست شده ، کامل ، ریپک شده ، همراه با کرک + لینک کمکی مستقیم از Rapidshare

| آپدیت اول + پچ مخصوص اضافه کردن گزارشگر انگلیسی ، افزوده شد |

|افزونه ی EURO 2012 به همراه آخرین آخرین آپدیت 1.2 بازی به پست افزوده شد |

 Euro2012

 

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار: September 27 , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم...منتظر نظرات شما عزیزان در خصوص دو رقیب جدی Pro Evolution Soccer 2012 و 12 FIFA 2012 هستیم...

دانلود رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه

 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare|


 
نام بازی: Le Tour de France 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
تاریخ انتشار جهانی : Jun 29, 2012
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
Region: FREE
مد بازی :N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

 
تور دوچرخه‌ای، دوچرخه‌سواری در فواصل طولانی است که لذت و استقامت را بر سودمندی و سرعت ترجیح می‌دهد. این تور می‌تواند یک سواری حمایتی یک روزه -مثلاً سواری برای خیریه- باشد که در آن تدارکات لازم در ایستگاه‌هایی در طول مسیر وجود دارند، یا سفری تک‌نفره یا گروهی که همهٔ وسایل، ابزارها، غذا، و پوشاک لازم باید حمل شوند. منابع مختلفی به تور اطراف فرانسه در دههٔ ۱۸۲۰ توسط نوجوانان ۱۵ و ۱۷ ساله اشاره دارند.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 دانلود بازی PRO CYCLING MANAGER 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه

 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare|

|کرک اضافه شد|

نام بازی: Le Tour de France 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
نوع فایل : RETAIL
زبان: EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی :N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی RELOADED|

 

نام بازی: MotoGP™13
پلتفورم : PC
ژانر: Racing, Sports
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Milestone S.r.l.
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سوارکاران سال 2013 ،تیم ها و جلوه های بصری و صوتی بی نظیر همگی جهت خلق یک شگفتی در دنیای ریسینگ در کنار هم جمع شده اند.این بازی هم یک بازی ریسینگ و هم یگ بازی شبیه سازی با یک گرافیک فوق اعلاده واقعی با رابط بی نظیر است.مشخصه ی واضح و قابل رقابت این بازی لیگ ها و مسابقات حرفه ای و وفوق حرفه ای آن است.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار درایو مجازی Virtual CD 10.1.0.13 Retail

 
قطعأ شما نیز تاکنون با بازی ها و یا نرم افزارهایی برخورد کرده اید که برای اجرا شدن نیاز به استفاده دائم از CD و یا DVD دارند. جدای از اینکه قطعأ این مسئله برای کاربران خوشایند نخواهد بود ، استفاده دائم از درایو CD و یا DVD ، طول عمر دستگاه را بطور چشم گیری کاهش می دهد و موجب ضعیف شدن زود هنگام دستکاه می شود. Virtual CD نرم افزاری است که برای حل شدن این مشکل ارائه شده است. این نرم افزار بصورت یک درایو مجازی عمل می کند. و پس از یکبار کپی شدن اطلاعات لوح فشرده ، دیگر نیازی به وجود آن نخواهد بود. این نرم افزار طوری عمل می کند که گویی دیسک مربوطه همچنان در درایو وجود دارد اما در واقع اطلاعات از هارد رایانه درحال خوانده شدن هستند. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به سازگاری با انواع فرمت های سی دی و دی وی دی اشاره کرد که این مسئله محدودیتی را برای کاربر باقی نخواهد گذاشت. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود بصورت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 37972
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین