محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا
 دانلود Office Tab Enterprise Edition v9.10 نرم افزار اضافه کردن تب به نرم افزار های آفیس

نرم افزار های کاربردی مایکروسافت آفیس قابلیت باز کردن چندین سند متعدد در یک پنجره را ندارند و کاربران می بایستی چندین سند را در پنجره های متعدد باز کنند که این امر وقت گیر و رنجش آور است.کمپانی ExtendOffice این مشکل را با معرفی نرم افزار Office Tab حل کرده است و می توانید نسخه جدید این نرم افزار را در پست امروز وبسایت میهن دانلود،دریافت کنید.این نرم افزار ویژگی شبیه Tabbed browsing در نرم افزار های مرورگر را برای نرم افزار کاربردی آفیس ایجاد می کند تا کاربران بتوانند به آسانی چندین سند متعدد را در یک پنجره باز کنند.این نرم افزار محیط کاری برنامه های آفیس مانند پاورپوینت، ورد و اکسل را در جهت بهبود رابط کاربری سفارشی سازی و ویرایش می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Universal_Document_Converter_v5.1_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه فایلهای متنی کاربردهای فراوانی دارند مثلآ شما برای آماده سازی یک تحقیق دانشگاهی ابتدا در اینترنت به جستجوی موضوع مورد نظر خود میپردازید و پس از پیدا کردن آن اقدام به ذخیره سازی صفحه ی مورد نظر توسط مرورگر ویندوز مینمایید. فرمتی را که معمولآ مرورگرها برای ذخیره سازی صفحات اینترنتی از آن استفاده می کنند HTML است. حال برای اینکه بتوان مطالب موجود در آن را با کمک یک نرم افزار نگارشی مانند آفیس ویرایش نمود میبایست فرمت آنرا تغییر داد و مثلآ به فرمت doc تبدیل کرد تا در نرم افزار آفیس قابل اجرا باشد. در پایان و پس از ویرایش های نهایی اقدام به ذخیره سازی تحقیق مورد نظر خود در انواع فرمتهای سندی مینماید تا بتوانید آنرا با استفاده از پرینتر بر روی کاغذ چاپ کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند انواع فایلهای سندی را به یکدیگر تبدیل کند.
نرم افزار Universal Document Converter نرم افزار مبدل فایلهای سندی است. این نرم افزار با پشتیبانی از تمام فرمتهای متنی به شما این امکان را میدهد که به راحتی فایلهای سندی مختلفی را که در رایانه خود دارید به انواع فرمتهای متنی دیگر تبدیل کنید. شما قادرید تا انواع فایلهای آفیس را وارد این نرم افزار کنید و با ابزارهایی که در آن وجود دارد اقدام به ویرایش قسمت های دلخواه از نوشته خود نمایید و سپس در پایان متن آماده شده را در فرمت پی دی اف ذخیره کنید. همچنین پس از ویرایش های نهایی و در هنگام ذخیره سازی می توانید متن را در فرمت های گرافیکی نظیر TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF or BMP نیز ذخیره کنید که عکس ساخته شده دارای کیفیت بسیار عالی و قابلیت زوم بالا می باشد. علاوه بر این شما نیز خود میتوانید در تنظیمات هر کدام از فرمتها تغییراتی را ایجاد نمایید تا تاثیرات آن بر روی فایل خروجی ایجاد گردد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اشاره نمود که این قابلیت در چاپ متن و نیز ویرایش آن به کاربران کمک بسیار زیادی خواهد نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود بازی جدید و جذاب هفتیر کشی Call.of.Juarez.Gunslinger

دانلود بازی گانگستر

دانلود بازی جدید و جذاب کابوی گانگستر یک بازی تمام هیجانی و ماجرایی جذاب که شما را تبدیل به یک کابوی حرفه ای می کند شما در این بازی باید به جنگ با دشمنان خود بپردازید تا حق خود را از آنها پس بگیرید از گرد و غبار یک معدن طلا گرفته تا گل و خاک یک مهمانخانه! Call Of Juarez یک بیعت حقیقی با دنیای غرب وحشی است. داستانی افسانه ای! در سفرهای افسانه‌ای و حماسی غرب وحشی زندگی کنید. در دنیای یک شکارچی ظالم بیرحم که سردسته قانون شکنان غرب است زندگی کنید. مرزی بین انسان و حماسه! این بازی ماجراجویانه با اتفاقات بیادماندنی خود پرده از حقیقت ناگفته‌ی فرای افسانه‌های باشکوه غرب قدیم برمی‌دارد.

  • منتشر کننده بازی : Ubisoft
  • توسعه دهنده بازی : Techland
  • ژانر بازی : اکشن
  • نام بازی : Call.of.Juarez.Gunslinger
  • حجم بازی : 4.23 گیگابایت


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه بر اساس گزارشات رسیده آزمون با نظم و آرامش، کیفیت مطلوب و امنیت کامل برگزار شد، اظهار داشت: آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی با تعداد ۲۵۱ هزار و ۹۵۶ داوطلب، و آزمون گروه آزمایشی هنر با تعداد ۴۷ هزار و ۷۲ داوطلب در صبح و عصر روز پنجشنبه ششم تیرماه، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی با تعداد ۵۰۷ هزار و ۵۵۷ داوطلب و زبانهای خارجی با تعداد ۱۱۹ هزار و ۱۸۶ داوطلب در صبح و بعداز ظهر روز جمعه هفتم تیرماه برگزار شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز با تعداد ۲۹۷ هزار و ۶۵۵ داوطلب در ۳۵۸ شهرستان و ۱۴ کشور خارجی برگزار شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

فرهاد دانشجو در گفت و گو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه آئین نامه‌ی جدید نقل و انتقال دانشجویان در این خصوص به زودی تنظیم و اعلام می‌شود، افزود: در این آئین نامه سیاست کلی این است که دانشجویی که در غیر از محل اقامت دائم والدین و یا همسر خود تحصیل می‌کند، بتواند خود را به واحدهای محل اقامت والدین و یا همسر منتقل کند.

وی درباره چگونگی انتقال گفت: ابتدا دانشجو به صورت مهمان منتقل می‌شود و دو ترم به این صورت تحصیل می‌کند و چنانچه دارای عملکرد قابل قبول علمی و فرهنگی و معدلش بالای 17 باشد، می‌تواند منتقل شود.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: چنانچه دانشجو پسر باشد و معدل وی کمتر از 17 شد؛ باید به واحد مبداء برگردد و اگر دختر باشد و معدلش بین 15 تا 17 شد، می‌تواند به صورت مهمان دائم در واحد دانشجویی مقصد، تحصیلش را ادامه دهد، اما مدرکش را واحد دانشگاهی مبداء صادر خواهد کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی

فرهاد دانشجو روز پنجشنبه در بازدید از یكی از حوزه‌های آزمون دانشگاه آزاد واقع در واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران گفت: اكنون در مقطع كاردانی و كارشناسی ناپیوسته با توجه به معدل، امكان كاهش ۲۰ درصد شهریه وجود دارد، ولی از این پس در همه رشته‌ها این كاهش لحاظ می‌شود.

وی از كاهش ۱۳ درصدی داوطلبان آزمون دانشگاه آزاد خبر داد و در عین حال اظهار داشت: در برخی رشته‌ها مثل حقوق، مكانیك، عمران و معماری كه متقاضی زیاد است، امكان قبول نشدن وجود دارد.

وي در مورد تجمیع كنكور كارشناسی ناپیوسته اظهار داشت: بیش از سه ماه در مركز آزمون و امتحانات، كار كارشناسی دقیق برای این منظور صورت گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینكه برای ۸۵ درصد داوطلبان ظرفیت پذیرش داریم، افزود: اولویت ما افزایش كیفیت است و سعی می‌كنیم سالانه هشت تا ۱۰ درصد افزایش ظرفیت داشته باشیم.

دانشجو خاطرنشان كرد: بر اساس مصوبه مجلس تا پایان سال ۹۳ در پی حذف كنكور هستیم و اكنون در رشته‌های كارشناسی ناپیوسته كمی جلوتر هستیم.




تاریخ: یک شنبه 9 تير 1392برچسب:امكان كاهش ۲۰ درصد شهریه وجود دارد ,
ارسال توسط محمد

به گزارش گروه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد شامل رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی توسط مرکز آزمون صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت پذیرش می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: این دسته از داوطلبان که پیش از این در آزمون مشترک با سازمان سنجش ثبت‌نام کرده‌اند، باید در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۶، ۷ و ۸ تیرماه ۹۲ در آزمون سراسری شرکت کنند.

اقبالی در رابطه با انتخاب رشته متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد گفت: این دسته متقاضیان باید درنظر داشته باشند که زمان انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد همزمان با سازمان سنجش در مردادماه توسط مرکز آزمون اعلام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند رشته‌های دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.

رئیس مرکز آزمون گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد، نباید دغدغه‌ای داشته باشند، چراکه گزینش علمی، روال پذیرش و اعلام اسامی همچنان مانند گذشته توسط مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

وی گـفـت: متقاضیان اگر با سؤال یـا ابهامی مـواجه شدند، مـی‌توانند از طـریـق سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.




ارسال توسط محمد
سوالات کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی سال ۱۳۹۲ منتشر شد.

1263854 247 سوالات کنکور تجربی 92به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران،ضمن آرزوی توفیق برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ ، به منظور دسترسی هرچه سریعتر داوطلبان به سؤالات گروه آزمایشی علوم تجربی به اطلاع می رساند، سؤالات این گروه به شرح زیر در دسترس داوطلبان عزیز قرار می گیرد.

 
ضمنا” کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۹/۴/۱۳۹۲ منتشر خواهد شد.
 
 
 
 



تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:سوالات کنکور تجربی 92,
ارسال توسط محمد

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب ۳D Pedrosa GP را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ * ۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Cover SCR بازی بسیار زیبا و جذاب 3D Pedrosa GP – جاوا

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 

این بار از سایت دانلودها ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

fifa13 java بازي جديد فوتبال FIFA 2013 جاوا

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:بازی جدید فوتبال FIFA 2013 جاوا,
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 37941
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین