محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 

real football 2013 بازی فوتبال Real Football 2013   جاوا

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:بازی فوتبال Real Football 2013 – جاوا,
ارسال توسط محمد
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 

 

Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:دانلود بازی Police Force 2 برای pc,
ارسال توسط محمد

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

Legends of Dawn PC-SKIDROW

 

Legends of Dawn pc cover small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:دانلود بازی Legends of Dawn برای PC,
ارسال توسط محمد

برنامه ای حرفه ای و سودمند که دانلودها در اختیار شما قرار داده است ، برای بهینه سازی تنظیمات ویندوز و افزایش سرعت سیستم . با استفاده از این برنامه می توانید تنظیمات بخش های ویندوز را به دلخواه خود تغییر داده و کنترل کاملی برآن داشته باشید

Ashampoo PowerUp 3 مديريت آسان تر ويندوز و كنترل بيشتر نرم افزارها باَ  Ashampoo poweruo 3.4

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد.

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نرم افزار DreamCalc Professional Edition 4.8.0 یک ماشین حساب علمی برای ویندوز دارای یک سری امکانات منحصر به فرد نسبت به سایر نرم افزارهای همسان خود می باشد که در حین کار به این ویژگی های بارز پی خواهید برد که شاید در نوع خود بسیار سودمند و کارا باشد. این نرم افزار محاسبات مالی مانند پرداخت بدهی ماهانه، استهلاک، YTM ،MIRR ،IRR ،NPV، سهم پول و … را پشتیبانی می کند. نرم افزار دارای ابزار و امکانات فراوانی از جمله کلید % درصد، بیش از ۲۶۰ تابع، بیش از ۳۶۰ ثابت فیزیکی و … برای راحتی استفاده کاربران می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به ترسیم داده و نمایش هندسی، قابلیت تبدیل به KB (kilobytes) ،MB ،GB دارای توابع مالی، دارای ظاهری گرافیکی و قابل تغییر به وسیله پوسته ها، قابلیت برنامه ریزی، پشتیبانی از کسرهای طبیعی و … اشاره نمود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.64 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Internet Download معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.11 Final



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

gom player پخش اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري با GOM Player 2.1.25.5017

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 37940
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین